15 gram Hollandia voor de eerste keer


Recommended Posts

Vrijdag 18 april 2014

 

Dit is eerste trip report en ook onze allereerste truffel trip. Verder hebben we qua drugs alleen nog maar wiet en hasj gerookt.

Voorbereiding
We wisten niet helemaal waar we aan begonnen en namen de later in dan gepland. Ik nam de trein naar mijn vriend J en rond 16:45 kwam ik bij hem aan.

 

Setting

J woont in een maisonnette en het leek ons verstandig om het de eerste keer in een vertrouwde omgeving te doen.

 

Trip
We hadden überhaupt nog nooit getript en J flipte in daarom in het begon ook een beetje. Mijn broer heeft vaker Hollandia gehad en hij zei dat het echt niet lekker is. J kalmeerde en we begonnen maar te eten. Rond 17:10 hadden we de truffels opgepeuzeld met een glas water erbij. Na 20 minuten begonnen ik de eerste dingen te voelen. Ik werd een beetje lightheaded en ik begon vervormingen en patronen te zien. Dit kwam bij J wat later. We zaten tv kijken en een beetje om ons heen te kijken toen de gekkigheid begon. We gingen naar buiten om een sigaret te roken en in de wolken en de lucht zagen we mooie patronen. We vonden het nu al geweldig.

 

We wilden de film Pineapple Express kijken en omdat J zijn laptop was vergeten, besloten we de wijde wereld in te gaan en hem te huren. Op de weg er naartoe kwamen we langs een ijssalon en we wilden graag een ijsje. We werden allebei verleid door het ijs en op we besloten op de terugweg van de videotheek een ijsje te halen. We haalden de dvd en daarna kochten we allebei een bolletje ijs, wat we als een erg goede beslissing ervaarden. De weg er naar toe en de weg terug hebben we gelachen en veel rare mensen gezien. 

Eenmaal terug in J's huis, besloten om de overgebleven NLX van de dag ervoor op te roken. We gingen eerst buiten zitten en om te chillen en wat peukjes saffen. Op dit moment waren de visuals erg sterk en het gevoel dat we toen ervaarden was uitermate geweldig. We hebben veel gelachen en we luisterden muziek. We hadden de drang om van alles te doen. Ons besef van tijd was vrijwel weg. Volgens mij hebben we een uurtje buiten gezeten. Uiteindelijk was ik naar binnen gegaan omdat we de jonko klaar wilden hebben. Dit duurde volgens mij ook nog een half uur.

Toen gingen we eindelijk blowen en rond 19:00 was de jonko op. Toen bleven we buiten zitten en we genoten van de ondergaande zon en de patronen in de begroeiing op de muur, lucht en op de muren. Net voor 20:00 uur wilden we nog snel even naar de supermarkt om wat te bikken te halen. We haastten ons omdat het al bijna acht uur was en we wisten niet hoelaat de supermarkt dicht ging. Het lukte ons niet om de openingstijden op te zoeken en we besloten maar gewoon te gaan.

Toen we het huis verlieten, stuitten we al snel op 4 jonge Duitsers. Ze waren allemaal rond de 20-22 jaar en ze kwamen helemaal uit het westen van Duitsland. Ze wilden weten waar ze een coffeeshop konden vinden, en wij aangezien wij tripten liepen we maar mee en we lieten ze de weg zien. Toen we nog maar net onderweg waren realiseerden we dat de Duitsers meer wiet voor ons konden halen (Ik ben bijna 17 en J is bijna 18). Zo gezegd, zo gedaan. Met een voorgedraaide amnesia haze joint in J's zak (J kan niet draaien en ik had er absoluut geen zin, laat staan dat ik het kon in de staat waar ik me in verkeerde) liepen we toch maar naar de supermarkt, die volgens het internet toch tot 22:00 open was (het was ons dus eindelijk gelukt om de openingstijden op te zoeken). Eenmaal aangekomen bij de supermarkt was hij dicht en we waren boos en teleurgesteld in de maatschappij.

Weer thuis gekomen, blowden we de joint op en al nagenietend van de amnesia bestelden we pizza's. Toen kon eindelijk de film beginnen. Het was nu 21:00 ofzo. We keken naar de film en al trippend kwamen de pizza's aan. De pizza was verrukkelijk en na de film voelden we de trip afnemen. Nu was het rond 23:00. Ik had een beetje een anticlimax gevoel en we besloten om toch nog maar even naar een avondwinkel te lopen om wat te eten te halen. We hadden de openingstijden op internet opgezocht en hij zou tot 00:00 open moeten zijn. We kwamen aan en hij was godverdomme dicht. Dit was wel een bommetje voor de sfeer. We liepen maar terug en toen we aankwamen in J's huis heb ik nog een peukje gerookt en we hebben ook nog wat trip reports gelezen. Om 01:00 gingen we slapen.

 

We hadden de wekker om 09:00 gezet zodat we genoeg tijd hadden om te douchen, ontbijten en op te ruimen. We deden ons ding en rond 10:30 begonnen we met het trip report. Aangezien J om 11:00 moest werken, maak ik het nu af. Ik nam de trein en zit nu thuis.

 

Ik hoop dat jullie het trip report met plezier hebben gelezen en we staan open voor tips/commentaar en dingen die jullie als een must zien tijdens het trippen. We gaan sowieso nog een keer truffels nemen en dan proberen we ons beter voorbereiden. Van deze trip zal ook een trip report komen.

 

Groet,

skafmalter en J

Link naar bericht
Deel via andere websites

Leuk report om te lezen! Je hebt er wel meteen een heel avontuur van gemaakt, ging dat gewoon soepel, ijs kopen en die video huren? Weet nog dat ik een keer half trippend in een snackbar stond en zo druk bezig was om normaal over te komen dat ik er ongetwijfeld als een idioot uit heb gezien :D

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden