De fietsende professor - 1e LSD 'bad' Trip


Recommended Posts

Wie, Wat, Waar?

 

-Ik Vincent en mijn vrienden (L, S, D, haha toevallig)

-Mannelijk, 1.83, 65KG

-Allemaal eerst een halve zegel (150ug) en na 2 uur allemaal de andere helft.

-Locatie: Woonkamer en buiten.

-Ervaring: 30 keer truffels, 5 keer 2CB

 

Het was 6 uur. Ik was eindelijk klaar met een verschrikkelijke drukke chaotische werkdag. Ik keek al uit naar dit moment sinds ik wakker werd want LSD was iets wat ik al een lange tijd wilde proberen.

Iedereen ging feesten omdat het Koningsnacht was maar wij gingen lekker trippen.  

 

Eenmaal alle vrienden opgehaald en daarna bij S thuis aangekomen in een mooi ingerichte woonkamer. Allemaal een halve zegel op de tong gelegd voor een kwartier en stijf van de zenuwen afgewacht.

Ik begon me eerst misselijk te voelen en die chemische zure smaak kreeg ik niet uit mijn mond. Dat trok gelukkig snel weg, ik begon als eerst te spacen zoals altijd. Alle objecten in de kamer begonnen te ademen In het tapijt zag ik bijvoorbeeld hele felle glinstertjes en die vormden prachtige figuren zoals een libelle. Ook een ECHTE must tijdens het trippen is dit programma voor de computer/Ipad:

 

http://weavesilk.com/

 

Ik kon levende figuren en patronen tekenen in allemaal mooie kleuren geweldig!!!

 

Muziek klonk ook prachtig, die saxofoon nam mij helemaaaaaal mee.

 

https://soundcloud.com/amsterdam-open-air/bakermat-amsterdam-open-air   

 

Op dit moment voelde het aan als een redelijk zware truffel trip. De Space werd zwaarder en zwaarder en dieper en dieper en ik snapte er steeds minder en minder van.  

 

 

We hadden het naar ons zin maar we waren het er wel over eens dat er meer uit kon gehaald worden. Ik nam de 2e halve zegel. We besloten daarna naar buiten te gaan. We liepen over straat en ik snap nu waarom ze zeggen dat het belangrijk is om LSD met tripsitter te gebruiken en niet aan het verkeer deel te nemen. Ik was compleet in een andere wereld alles zag er prachtig uit maar het effect werd zo heftig dat ik niks meer van mijn omgeving meekreeg het verschil tussen een sloot of gras kon ik niet meer onderscheiden... Vanaf daar begon ik angstig te worden mijn vrienden waren nog redelijk normaal... maar ik kon niks meer onthouden. Ik bleef hen vragen stellen over de gekste dingen, heeft Steve Jobs gelijk? Heb ik de zon uitgevonden? Heeft mama altijd gelijk? Moesten we niet binnen blijven? Heb ik een bad trip? Nee een bad trip bestaat niet! Ik kan mij herinneren dat we buiten zijn geweest maar meer ook niet. IK BLEEF CONSTANT VRAGEN STELLEN en dat gebeurde allemaal niet meer in mijn controle. Daarna dacht ik dat ik zwaar aan geheugen verlies leed en allemaal gedachtes gingen constant door mijn hoofd heen en dan kwam de volgende en dan probeerde ik de vorige te herinneren en dat lukte al niet meer.

 

 

Ik ben daarna weer naar binnen gebracht Mijn vrienden zijn daarna alleen maar bezig geweest met mij weer normaal proberen te krijgen want het ging echt niet goed meer met me.

Ik kon niet eens meer tot 10 tellen of mijn eigen naam noemen. Ik zat op de bank maar ik zat in een compleet andere wereld, ik denk dat dat bedoeld word met 'verlies van ego'?

In die wereld waar ik was was alles heel grauw en vies. Ik hoorde mijn vrienden over me praten maar ik kon er niet meer mee communiceren. Ik zat misschien rustig op de bank maar in mijn hoofd was ik COMPLEET in paniek, ik wist dat ik lsd had genomen maar ik dacht dat ik voor altijd een psychisch gestoorde gek was geworden! Ik kreeg een soort van vragen voorgeschoteld waar ik steeds het verkeerde antwoord op gaf en bij elk antwoord dat ik fout gaf werd ik dommer. De dag ervoor had een man mij verteld dat LSD hem een denkbeeldige spiegel van zijn innerlijk voor zich kreeg. Zo ervaarde ik het ook, ik ging heeeeeeeel diep in mezelf en niet alles wat je te zien krijgt is mooi. Mijn BESTE vrienden zagen er voor mij uit als een soort vampier junkys?! Helemaal wit, ingevallen ogen, enge plekken op de huid. En als hun een glas water wilde geven dacht ik dat ze me nog verder die trip in wilde helpen bijvoorbeeld. Ik heb daarna niet meer meegekregen wat er fysiek met mij in die kamer is gebeurd maar het volgende speelde zich puur in mijn hoofd af. Steeds zag ik een soort vizioenen voor mij waar ik op dat moment aan dacht, die afbeeldingen zweefde voor mij in een zilver-achtig licht.

2mrfr0k.jpg294704j.jpg5akhnb.jpg25jxylh.jpgo7qezd.jpg

 

Er kwam dan bijvoorbeeld een vraag met een afbeelding erbij. Of een afschuwelijk vooruitzicht van mezelf in 10 jaar die in een inrichting loopt. Waar ik me toen bevond stond de tijd 100% stil een seconde kon als een minuut aanvoelen heel apart en bijna niet voor te stellen denk ik. Het waren niet letterlijk 'vragen in tekst ofzo' die ik gesteld kreeg maar het zag er meer uit als een soort van filmpje in mijn verbeelding en dan gaf ik daar een antwoord op, aan het einde van die sessie kwamen er antwoorden als (VRIENDEN, VERTROUWEN, GELUK, GEZOND) en het ging in een positieve spiraal omhoog dat was trouwens echt werkelijk waar prachtig!!! 

 

De LSD raakte langzaam uitgewerkt, Ik kwam terug in de realiteit.

 

Ik voelde mij als iemand die in een ziekenbed lag en net ontwaakte uit een maanden lange coma. Ik zag mijn vrienden om me heen zitten (die er trouwens weer goed uitzagen) als een soort familie die zich zorgen maakte en S die aan het huilen was.

Net toen hun een beetje de hoop hadden opgegeven met mij omdat ze al uren bezig waren mij normaal te krijgen kwam ik eindelijk een beetje bij, ik heb daarna ook wel echt ervaren dat zij degene waren die me eruit hadden gehaald en binnen een paar minuten was ik weer helemaal de oude.   :)

 

Toen zijn we proberen te gaan slapen, dat lukte voor geen meter dus ik heb de hele ochtend met een koptelefoon muziek zitten luisteren. Daarna heerlijk opgeknapt van een douche pannekoeken en aardbeien. En de volgende dag lekker in het park gechillt. Toen 16 uur geslapen en zo ben ik hier dit rapport aan het schrijven. 

 

LSD is echt ongelofelijke drugs, Ook al ben ik doodsbang geweest heb ik deze trip niet als negatief ervaren. Ik weet zeker dat ik hier mentaal sterker door geworden ben. Het is net als surfen, als je het goed gaat is het leuk en beleef je mooie ervaring op de golf maar als het fout gaat ga je keihard op je bek en word je zo de diepte ingetrokken.

 

Bedankt voor het lezen, het is misschien een beetje warrig maar het is mijn 1e verslag.

Vincent.

 

 

Link naar bericht
Deel via andere websites

Wauw, bedankt voor je heftige report man.

 

Ik zelf heb 1x LSD genomen (1,5 zegel) maar ze waren blijkbaar al te oud en er gebeurde praktisch niks.

Je spanning/stress die je voelde na het nemen herken ik heel goed, altijd dat gevoel van: 'wat gaat er komen, hoe heftig gaat het worden'. 

 

Na je report te lezen ga ik volgende keer echt maar een half zegeltje doen om te wennen, daarna kan ik wel een keer een hele doen, onder goede en positieve begeleiding.

 

Lijkt me een hele bijzondere ervaring, ook al lijkt het heel 'negatief'.

 

De dingen van visioenen die je noemt over jezelf in een gekkenhuis te zien etc, ook heel herkenbaar, die gedachten had ik ook bij een flinke truffeltrip. Geen pretje, maar achteraf gezien heeft het me niet weerhouden om een volgende trip te doen.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Interessant report. Misschien een idee om de zegel de volgende keer onder de tong te leggen, dan wordt de LSD net zo goed opgenomen, maar merk je minder van de smaak. Het lijkt me verstandig om de volgende keer binnen te blijven, als je wat meer ervaring hebt kun je wel weer naar buiten gaan, maar buiten een vertrouwde omgeving is het toch wat lastiger om de trip onder controle te houden.

 

hmmm, de zegel zou smakeloos moeten zijn (of een klein beetje bittere inktsmaak) en je zou al helemaal niet misselijk moeten worden. En het is ook gek dat je zóo hard tripte van één zegel. Ik vrees dat je een andere drugs hebt genomen ... 

Ik vind de smaak vrij doordringend, zeker bij een wat hogere dosering.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 months later...

Hmm, heel toevallig. Ik was tijdens die avond in de stad bij de nachtwinkel en kwam een paar jongens tegen die tegen mij zeiden dat ze LSD gingen doen.
Denk niet dat jij het was maar was wel grappig geweest.
Leuk report! LSD staat ook nog bij mij op het to-do lijstje.

 

Cheers

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hmm, heel toevallig. Ik was tijdens die avond in de stad bij de nachtwinkel en kwam een paar jongens tegen die tegen mij zeiden dat ze LSD gingen doen.

Denk niet dat jij het was maar was wel grappig geweest.

Leuk report! LSD staat ook nog bij mij op het to-do lijstje.

 

Cheers

Nee dat zijn wij niet geweest, enjoy your trip  :mrgreen:

Link naar bericht
Deel via andere websites

Goed report!

Ik ken het gevoel van 'niet als negatief ervaren' je trip werkt ontroerend, je bent nu een soort dankbaar voor deze ervaring. Althans, dat had ik.

Het was voor mij de heftigste ervaring die ik ooit heb meegemaakt. (Mijn LSD badtrip http://psytopia.nl/topic/698-een-lsd-bad-trip/#entry4814) En ik denk dat ik dit ook nooit meer helemaal zal verwerken. Zo diep, zo intens.

Ook het stuk wat alleen in je hoofd afspeelde heb ik ook gehad. Bij mij was dit pure depersonalisatie. Ik verloor mijn persoonlijkheid en was 1 met alles.

Het gekke is... Ik heb een aantal keren daarna nog getript op lsd. En als je het heel analytisch bekijkt, zijn de trips exact het zelfde.. Alleen dan ervaar je het in een positieve vibe. Dan zie je geen visioenen van verschrikkelijke beelden. Dan zie je mooie dingen. Dan herken je ook het verschil tussen gras en de sloot niet, maar dan lach je jezelf helemaal dood omdat je steeds met je vrienden bijna in de sloot valt (bij wijze van spreken). Je ervaart het zelfde maar je moet er zelf de positieve draai aan geven. Dat doet de LSD niet voor je. Die veranderd alleen je staat van bewustzijn en het is aan jou en mij hoe we daar mee omgaan.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Interessant report. Misschien een idee om de zegel de volgende keer onder de tong te leggen, dan wordt de LSD net zo goed opgenomen, maar merk je minder van de smaak. Het lijkt me verstandig om de volgende keer binnen te blijven, als je wat meer ervaring hebt kun je wel weer naar buiten gaan, maar buiten een vertrouwde omgeving is het toch wat lastiger om de trip onder controle te houden.

Ik vind de smaak vrij doordringend, zeker bij een wat hogere dosering.

Vind ik ook. Las vaker dat het smaakloos was, maar heb dit nooit zo ervaren. Een vieze ijzer-achtige bittere smaak.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 1 year later...

Lsd is voolkomen smaakloos en geurloos. Van een lsd papertrip proef je helemal niks hoe hoog de dosis ook is. Het proeft naar papier. Ook vloeibaar of als microdot volkomen smaakloos. Als de trip bitter smaakt is het waarschijnlijk een synthetische chemische variant zoals 1p-lsd(1-propionyl-lysergic acid diethylamide), 2cb of NBOMe's of DOB. De zogenaamde research chemicals of designer drugs

 
Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 weeks later...

 

Lsd is voolkomen smaakloos en geurloos. Van een lsd papertrip proef je helemal niks hoe hoog de dosis ook is. Het proeft naar papier. Ook vloeibaar of als microdot volkomen smaakloos. Als de trip bitter smaakt is het waarschijnlijk een synthetische chemische variant zoals 1p-lsd(1-propionyl-lysergic acid diethylamide), 2cb of NBOMe's of DOB. De zogenaamde research chemicals of designer drugs

 

 

Wat is het verschil qua trip ervaring tussen lsd en deze designer drugs?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden