Recommended Posts

Ha, de vaporizer!

Heerlijk stoned worden zonder die lastige rook van het smoren. Ik heb bijna een jaar geleden er eentje gekocht en ben er enorm tevreden van, dus dacht ik, ik share hem met jullie :)

De Magic-Flight Launch Box

magic-flight-launch-box.jpg

De Magic-Flight Launch Box is een draagbare vaporizer die werkt op een AA batterij. Infrarode straling zorgt ervoor dat de MFLB in slechts 15 seconden voldoende hitte genereert om te kunnen verdampen. Dit apparaatje is zonder twijfel de kleinste vaporizer op de markt. Een batterij is genoeg voor 10-15 hits, een extra batterij meenemen is dus wel aan te raden. Gelukkig worden die meegeleverd, evenals een oplader.

De grote voordelen van vaporizen zijn natuurlijk geen schade aan je longen zoals bij het blowen, geen (opvallende) stank in je huis, je wordt er sneller stoned/high en je moet er minder weed voor gebruiken gezien het verdampen veel efficiënter is dan smoren. Je krijgt er ook heerlijke munchies van en veel relaxtere high dan bij blowen. Een enorme aanrader voor wie niet graag blowed, maar ook voor iedereen die eens graag stoned wordt eigenlijk. Het kost gemiddeld zo'n 80 euro, maar dat geld is het zeker en vast waard en haal je er zelfs al snel uit doordat je minder weed gaat gebruiken. Het lijkt me ook iets gemakkelijk om niet-rokers te overtuigen om eens high te worden.

Meer info vind je op http://vaporizer-info.com/nl waar je trouwens nog informatie over verdampen van wiet en tal van andere vaporizers vindt. Ik ben alvast enorme fan van de MFLB. Je vindt hem terug op tal van webshops en volgens mij het goedkoopst via ebay.

Nog volk die er eentje heeft of een andere vaporizer? Wat vinden jullie er van?

Enjoy!

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 3 weeks later...

Zelf heb ik een ander model uit Alkmaar, de headshop om t hoekje bij Karperton (of de hoeren, indien dat beter herkenbaar is:P)

ik heb er geen foto's van nog, kan ik er wel een keertje bij opzetten.

Het is een standaardje met stekker zelfs en een mooie glazen koepel erbovenop, af en toe wat lastig qua design maar het is inderdaad een erg leuk apparaatje en je kan er heerlijk stoned bij worden

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 3 years later...

Ik heb de Arizer Extreme Q. Ik vond het wel gaaf dat verschillende chemische bestandsdelen bij bepaalde temperaturen vrijkomen, dus bijv cbd  165 C, mja ik ben het eten van concentraten gewend en hoewel je door stapsgewijs de temperatuur te verhogen de hele dag een lichte high kan ervaren geef ik de voorkeur aan minder lang aan de pijp lurken en meer euphorie. De maximale temperatuur dat je kan verdampen zonder dat er ook schadelijke stoffen vrijkomen is <200 graden C.

Eigenlijk had ik de vaporizer voornamelijk gekocht om te kijken hoe het effect zou verschillen van hasj eten wat ik voornamelijk doe t.b.v orgasme.

Ideaal voor muziekmaken maar ook bij de truffels perfect. Alleen je moet aardig wat ballonnetjes vullen om het gevoel van hasj te krijgen.

 

Deze vaporizer kan ook gebruikt worden voor aroma therapie, dus als je verkouden bent kan je de geur van eucalyptus door de kamer verspreiden(ingebouwde ventilatie perfect daar voor) de eucalyptus is anti viraal/bacterie en de ziektekiemen die in de kamer blijven hangen bij een snotterneus waardoor de verkoudheid langer blijft worden door de geur ook verdreven.

 

Ik heb de ventilatiesysteem ook gebruikt om truffels te drogen en ik weet niet of ik het me inbeelde maar het leek alsof ik lichtelijk tripte misschien dat net als met de cannabis verschillende bestandsdelen ook bij lagere temperaturen worden verdampt?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden