Recommended Posts

Hi

Ik ga binnenkort (met hemelvaart) met een paar maten truffels proberen.Zelf 1x een hijsje van een joint gehad meer niet.

1.Ik ben 1,72 en ongeveer 65 kilo wat kan ik het beste de eerste keer gebruiken ( welke truffel soort bedoel ik) 

2. Wat kan ik verwachten ? Bodyload snap ik maar wat met kleuren en dergelijke

3. Ik heb ADD. Niet een erg geval daarin tegen gewoon het gebruikelijke vergeetachtige en snel afgeleide typ voor de rest niet erg een zooi in me hoofd zoals ik wel eens van anderen hoor die het ook hebben.

4. Is het kijken van een film een goed idee? Zoja? Suggesties? Wij zaten te denken aan the big lebowski of austin powers.

 

 

Link naar bericht
Deel via andere websites

Welkom!

 

1. Ik raad aan om 5 tot 7,5 gram (1/3 tot halve portie) Atlantis te nemen. Die zit iets boven gemiddeld qua sterkte, maar als je een halve portie neemt zul je waarschijnlijk niet te diep in een trip komen. Met de zwakkere soorten heb ik geen ervaring, ik heb persoonlijk niet zoveel met zwakkere middelen. 

 

2. De kleuren zullen wat anders worden. Bij de meeste truffeltrips die ik gehad heb nam één kleur of één soort kleuren de overhand, zo was een keer alles groen getint en een andere keer had alles vooral pasteltinten. Waarschijnlijk zul je simpele patronen zien op muren of lijken muren een beetje te ademen. Je beleeft alles iets intenser. Met de ogen dicht zul je vrij simpele beelden zien, bijvoorbeeld patronen.

 

3. Ik weet niet of ADD veel invloed zal hebben op een trip, maar twee van de mensen waar ik wel eens mee trip hebben ADHD en die reageren wel wat anders dan ik. Zij worden vooral vrolijk en actief, terwijl ik liever een beetje wegdroom.

 

4. Een film kijken raad ik persoonlijk niet echt aan, het leidt af van de trip. Al is dat voor een eerste trip op zich niet zo'n probleem, want dan is het toch beter om niet echt diep te gaan. Op zich kan een film ook wel wat toevoegen, maar dan kun je het beste wel het geluid uit zetten en muziek aan. Goede muziek is vrij essentieel tijdens een trip, zelf luister ik het liefst naar Shpongle. Als jullie een film willen kijken raad ik een film met simpel verhaal en mooie kleuren aan, je moet een film meer zien als achtergrond beweegsel dan als film die je wilt volgen. Hoe meer je concentreert op de film, hoe meer de trip verstoord wordt, dus af en toe even kijken, maar niet het verhaal volgen.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hey!

 

Helemaal eens met D34M0N, de Atlantis is een goede soort om mee te beginnen. 1/3 - 1/2 portie is een vrij bescheiden dosering, maar dat is voor een eerste trip niet verkeerd. 

 

Kleuren worden meestal intenser/ feller, en je ziet inderdaad vaak patronen en bewegingen op b.v. de muren, vloeren etc. en met je ogen dicht. Je handen zijn ook erg interessant om op zo'n moment eens goed te bekijken. In je hoofd gebeurd er ook het een en ander, truffels zijn letterlijk geestverruimend, gedachtes gaan dieper en maken soms vrij bizarre bochten. Daarom is het ook belangrijk dat je lekker in je "vel" zit, als je ergens mee zit kan dat in je trip naar boven komen en de boel op z'n kop gooien.

 

Slik je wat voor je ADD?

 

Films zijn zoals m'n voorganger al zegt meestal niet zo'n goed idee, omdat je je probeert te focussen op de beelden en het verhaal kom je niet lekker in je trip. Vooraf wat muziek op een hoop gooien en dat op de achtergrond draaien is vaak veel relaxter, heb je ook alle ruimte om dingen in en om je heen te ontdekken.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden