Growkits bestellen via http://www.magic-truffels.nl/magic-truffel-grow-kits-bestellen.html


Recommended Posts

Hallo,

 

ik wil graag truffel growkits bestellen via de volgende website: http://www.magic-truffels.nl/magic-truffel-grow-kits-bestellen.html

Nu is het zo dat ze een aanbieding hebben: 3 voor de prijs van 1....
Klinkt te mooi om waar te zijn. Iemand ervaring met bestellen via deze site? 
Krijg je ook echt je truffels of ben je alleen je geld kwijt?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hey! Dit is enigszins een gevalletje "wij van wc-eend", aangezien ik werk bij magic-truffels.nl, maar deze actie is gewoon helemaal echt. De 3 voor 1 aanbieding is inderdaad erg scherp, er wordt voor zover ik weet ook weinig tot geen winst op gemaakt. Aangezien het een nieuw product is willen we het op deze manier extra onder de aandacht brengen.

 

Je ontvangt dus gewoon de bestelde growkits, er gaat niemand met je geld aan de haal ;)

Link naar bericht
Deel via andere websites

Met de kwaliteit zit het goed, we ontvangen enkel positieve reacties (maar, again, wc-eend). Deze growkits worden op eenzelfde manier gemaakt als dat onze reguliere truffels worden gekweekt, maar dan in het klein. En zoals met onze vers verpakte truffels, we controleren alles nogmaals op het moment van verzending, als we twijfelen aan de kwaliteit gooien we het liever weg dan dat we er onze klanten mee opzadelen.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik (Niet van wc-eend) heb al meerdere malen truffels bij dit bedrijf besteld en ben zeer tevreden! Snelle levering, scherpe prijs en goede kwaliteit truffels(Al heb ik nog nooit ergens slechte truffels ervaren)! De containers zijn ook nieuw voor mij maar die ga ik ook vanwege de aanbieding vandaag bestellen ;) Maar ik ga er van uit dat dit kwalitatief hetzelfde moet zijn!

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik (Niet van wc-eend) heb al meerdere malen truffels bij dit bedrijf besteld en ben zeer tevreden! Snelle levering, scherpe prijs en goede kwaliteit truffels(Al heb ik nog nooit ergens slechte truffels ervaren)! De containers zijn ook nieuw voor mij maar die ga ik ook vanwege de aanbieding vandaag bestellen ;) Maar ik ga er van uit dat dit kwalitatief hetzelfde moet zijn!

 

Dank je voor je reactie. 

Ik heb inmiddels 3 growkits besteld en net een mail binnen gekregen dat ze zijn verzonden. Het is te volgen via track&trace dus lijkt me allemaal in orde ;)

Het is zeker een mooie aanbieding, ben erg benieuwd! 

 

Met de kwaliteit zit het goed, we ontvangen enkel positieve reacties (maar, again, wc-eend). Deze growkits worden op eenzelfde manier gemaakt als dat onze reguliere truffels worden gekweekt, maar dan in het klein. En zoals met onze vers verpakte truffels, we controleren alles nogmaals op het moment van verzending, als we twijfelen aan de kwaliteit gooien we het liever weg dan dat we er onze klanten mee opzadelen.

 

inmiddels bestelling gedaan! Bedankt voor je reacties! 

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb er ook vandaag drie besteld. Na de examenweek meteen een weekendje met vrienden plannen. De rest ga ik in kleine stukjes snijden en drogen voor een andere keer.

 

Hoe lang kun je ze bewaren als je ze laat drogen? 

Link naar bericht
Deel via andere websites

Als je ze droogt is het belangrijk dat dit gebeurt door luchtcirculatie en niet door hitte(zon bijvoorbeeld)want dan verliezen ze hun potentie. Daardoor zijn ze heel erg lang houdbaar, alleen niet meer gewoon zo te consumeren, je moet ze dan raspen en ergens in verwerken! Let wel op met de dosering dat je ze portioneerd als ze nog niet gedroogd zijn want dit wordt lastiger als ze droog zijn.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb ook een keer de growkits besteld (2). Echter, ik heb mijn twijfels over de sterkte ervan. Ik had gekozen voor Pandora (sterkte volgens de site). De eerste keer heb ik er thee van gezet en samen opgedronken met mijn vriendin. We voelden echter beide erg weinig en het was ook van korte duur. Ruim een maand later heb ik in mijn eentje getruffelt en de laatste growkit helemaal opgegeten verspreid over 2 uur. Ook toen voelde ik eigenlijk niet erg veel. Kan het zijn dat ik net een wat mindere batch te pakken had? Ik had 50 gram gehad bij elkaar en dan mag je toch wel verwachten dat je minimaal niveau 3-4 haalt. Met 40 gram Atlantis was ik namelijk helemaal van de wereld (op een goede manier ;-) )

 

Ik zie nu deze aanbieding en ik heb toch wel de neiging om nog een poging te wagen...

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb de atlantis nu binnen. Gister om 16:00 uur besteld, snelle levering dus! 

 

Nu nog wachten op de growkits maar die zijn ook onderweg volgens track&trace. 

Nu heb ik gister een zwangerschapstest gedaan voor de zekerheid omdat we zaterdag willen gaan trippen.... Wat blijkt: ik ben zwanger.... Tja, lekker handig met truffels in huis. Weggegooid geld dus :-(

 

Maar super snelle levering bij magic truffel! Had van mij wel iets langzamer gemogen, had ik het nog kunnen annuleren hahahahaha ;-)

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb ook een keer de growkits besteld (2). Echter, ik heb mijn twijfels over de sterkte ervan. Ik had gekozen voor Pandora (sterkte volgens de site). De eerste keer heb ik er thee van gezet en samen opgedronken met mijn vriendin. We voelden echter beide erg weinig en het was ook van korte duur. Ruim een maand later heb ik in mijn eentje getruffelt en de laatste growkit helemaal opgegeten verspreid over 2 uur. Ook toen voelde ik eigenlijk niet erg veel. Kan het zijn dat ik net een wat mindere batch te pakken had? Ik had 50 gram gehad bij elkaar en dan mag je toch wel verwachten dat je minimaal niveau 3-4 haalt. Met 40 gram Atlantis was ik namelijk helemaal van de wereld (op een goede manier ;-) )

 

Ik zie nu deze aanbieding en ik heb toch wel de neiging om nog een poging te wagen...

 

Dat is uiteraard niet de bedoeling. Stuur even een mailtje naar info@magictrufflegrowkit.nl dan gaan we dat goed voor je oplossen.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden