Rutte: "Experiment met reguleren wietteelt slecht idee"


Recommended Posts

Premier Mark Rutte ziet helemaal niks in een een experiment met legale wietteelt in Amsterdam.

Dat stelde Rutte woensdagmiddag in gesprek met AT5 en RTV NH. 'Ik ben zeer gesteld op burgemeester Van der Laan', stelt Rutte. 'Maar gereguleerde wietteelt, dat gaan we niet doen'.

'Het probleem is dat het grootste gedeelte van die wiet naar het buitenland gaat. Ik kan Angela Merkel en François Hollande niet uitleggen dat een deel van de troep dáár terechtkomt. De export is het grootste probleem'.

Manifest
Amsterdam ondertekende onlangs met een flink aantal andere gemeenten een 'wietmanifest' om het reguleren van wietteelt mogelijk te maken. Minister Opstelten (Veiligheid en Justitie) gaf eerder al aan niks in dit manifest te zien.

 

Bron: AT5

Link naar bericht
Deel via andere websites

troep

 

Goed, blij dat onze minister-president in ieder geval niet bevooroordeeld is.

 

Ik kan Angela Merkel en François Hollande niet uitleggen

 

Dan doe je dat toch lekker niet? Ons land, ons beleid, klaar. Wat Merkel en Hollande vinden kan me jeuken, als ik naar hun pijpen zou willen dansen was ik wel daar gaan wonen.

 

We gaan achteruit, en hard.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ja dit is echt belachelijk. Er is een grote aanhang vanuit de bevolking voor regulering en de minister president slaat dit gewoon van zich af. Hij wil problemen met eigen gedachtegoed oplossen en daar wijkt hij niet van af, pragmatiek kent Rutte niet. Dit werkt niet. Jammer.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden