Buiten trippen (praktische Tips aub)


Recommended Posts

Beste psychonauten,

Binnenkort is het weer zover. Ik kijk er al weer naar mijn volgen truffel avontuur uit.
Eventjes kort over mij ik ben een toch al een beetje ervaren psychonaut (4 a 5 trips denkt ik heb ik al gehad) en blijf ook steed opzoeken over psycedelics.

Tot nu toe heb ik wel enkel nog maar binnen getrippt. deels door weer omstandigheden maar soms ook omdat ik andere "first-timers" de veiligheid en zorgelossheid will geven die men verkrijgt als men binnen trippt. Nu heb ik thuis wel een terras en een mooi uitzicht maar toch zou ik graag is een avontuurje in  de natuur willen maken.

De locatie staat al zo goed als vast het is in een bos waar er wat wandel en fietswegen zijn en ook een kasteel van de late middeleeuwen. Het domein is groot genoeg dat je plekjes kan vinden waar je amper mensen zult tegenkomen.
ik dacht zeker mijn fietsen meetenemen omdat dat niet alleen praktisch maar ook leuk leek.

Ik weet dat men op dit forum een heleboel mensen hebt met boeken voll advies, tips en ervaringen kan vinden :-o

Ik ben geinteresseert aan allerhande tips ik dacht aan zo dingen zoals.... moet ik mss en deken meenemen , wat is er te verwachten , zou ik zonder problemen kunnen fietsen of is mijn motoriek toch TE beinvloed daardoor. waar moet ik op leten etc...

Alvast bedankt voor de reacties en tips :idea::-D :grin: :-D


 

Link naar bericht
Deel via andere websites

Als je in een bos gaat zitten is een deken of badhanddoek oid wel handig inderdaad.. Zorg dat je genoeg te drinken en wat te eten bij hebt, zodat je niet eerder dan gepland weg moet omdat je dorst of honger krijgt. En sowieso, zeker als het warm is, genoeg drinken zodat je niet uitdroogt. Mocht je op een open plek gaan zitten en het zonnig is; zonnebrand :P Ben bij m'n laatste buitentrip echt grondig verbrand (merkte ik pas achteraf).

 

Fietsen ging bij mij op zich best goed, wel een aparte ervaring. Was wel over m'n piek heen, weet niet hoe lekker het gaat als je nog midden in je trip zit.

 

Veel plezier in ieder geval!

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden