Wat doe ik fout?


Recommended Posts

Ik ben nieuw op deze forum en wil graag weten wat ik fout doe.

Ik rook al een tijdje cannabis maar heb onlangs heel veel gelezen over de magische truffels.

Dus ik dacht om eens te proberen, zo ben ik onlangs naar een smartshop gegaan om wat truffels te kopen.

Ik heb een doosje mexicana truffels gehaald van 20 gram

Dus op een vrije dag dacht ik de truffels te proberen, om eerst te wennen aan het gevoel heb ik wat weinig truffels gegeten.

De smaak is echter wel vies, en de nasmaak is moeilijk weg te krijgen.

Na het innemen ben ik in de zetel gaan zitten, film opgezet maar na een uur voelde ik nog altijd niks, enkel een stoned gevoel...

Dus ik dacht dat ik te weinig had ingenomen, zo nam ik dan wat meer in maar voelde nog niks na een tijdje.

een week later opnieuw op een vrije dag ben ikatlantis truffels gaan halen omdat ik dacht om mss iets zwaarder te nemen.

dus toen ook thuis gekomen, truffels gegeten waarna ik 10 min in de zetel zat maar de truffels voelden heel zwaar op mijn maag waarna ik moest braken...

Alle truffels dus uitgebraakt en nog geen visuelen gehad erna...

Ik dacht dat het mss was omdat ik overgegeven had dus een week later heb ik truffel thee gemaakt om de smaak te vermijden, alles is goed gegaan maar per ongeluk heb ik dan suiker gemengd in mijn thee...

ik dacht toch maar die thee te drinken en ik moet zeggen, na een uur wachten gisteren heb ik nog altijd niets gevoeld of gemerkt, enkel weer een stoned gevoel...

 

Ik weet dat men best 3 uur ervoor niets eet maar stel als ik een zwaar maaltijd heb gegeten 3 u ervoor, kan dit ook de oorzaak zijn dat het niet werkt?

 

welke tips hebben jullie voor mij?

 

bedankt alvast voor de reacties

 

Link naar bericht
Deel via andere websites

Je had die 20g dus niet in 1 keer genomen?. Het erbij blowen kan het weleens heftiger maken.

Dat suiker het zou afbreken is trouwens een typisch broodje aap verhaal.

Ik kan alleen adviseren om op een nuchtere maag eens 15 g te nemen en binnen proberen te houden, je kan de smaak wel

verbergen met Jus de Orange enz. maar het is geen delicatesse.Sommige verwerken het in een omelet zelf geen ervaring mee.

Zou ieder geval niet uit frustratie de dosis boven de 20 g uit laten komen,werkt het plots wel is dit teveel voor een eerste keer.

 

Misschien hebben anderen beter advies. :roll:

Link naar bericht
Deel via andere websites

ik heb ongeveer 7 a 8 gram genomen in begin...

blowen heb ik enkel gedaan voordat ik de truffels heb ingenomen...

de smaak is niet zozeer een probleem, enkel is het zo dat de truffels wat zwaar zijn voor mijn maag...

daarom leek thee maken voor mij een betere oplossing...

 

kan het ook ermee te maken hebben dat ik ervoor toch regelmatig cola heb gedronken, dat het mss afbreekt door cafeine?

Link naar bericht
Deel via andere websites

ik heb ongeveer 7 a 8 gram genomen in begin...

blowen heb ik enkel gedaan voordat ik de truffels heb ingenomen...

de smaak is niet zozeer een probleem, enkel is het zo dat de truffels wat zwaar zijn voor mijn maag...

daarom leek thee maken voor mij een betere oplossing...

 

kan het ook ermee te maken hebben dat ik ervoor toch regelmatig cola heb gedronken, dat het mss afbreekt door cafeine?

 

Ik denk dat die dosis te laag is, aangezien het een van de zwakkere soorten is. Bijnemen heeft niet zoveel zin bij truffels voor zover ik weet, dus je moet gelijk een goede dosis nemen. 

 

Als je de truffels na 10 minuten uitkotst heb je bijna niets opgenomen en is het logisch dat je (bijna) niets voelt.

 

Heb je de truffelthee wel goed bereid? Je moet het water pas bij de truffels doen als het water wat is afgekoeld, als het water te heet is gaan de werkzame stoffen verloren.

 

Ik weet niet of cafeïne de trip onderdrukt, maar amfetamines doen dat iig wel, dus het zou me niets verbazen als dit bij cafeïne ook zo is. 

 

Wat doe je eigenlijk altijd als je de truffels hebt ingenomen en wacht op het effect? Als je je teveel op iets concentreert kan dat de trip ook onderdrukken.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb voor de truffelthee eerst water aan de kook gezet, als ik zag dat water aan het koken was dan kooklaat uitgezet.

kheb de truffels erbij gedaan toen ik zag dat de water niet meer aan het koken was...

is dit de goede manier?

 

nadat ik de truffels heb ingenomen ga ik dan in de zetel zitten, een film ofzo opzetten.

 

Gisteren heb ik oppnieuw truffelthee gemaakt en had ongeveer ervoor 5u niets gegeten.

na het innemen heb ik dan wel een maaltijd gegetenn, is dit in vervolg wel een goed idee want ik heb geen effecten gevoeld, enkel weer een stoned gevoel

Link naar bericht
Deel via andere websites

Als ik het zo even snel lees zie ik dat je in zeer korte tijd het meerdere malen hebt geprobeerd? Ik heb meerdere malen gelezen dat je er minimaal 2 weken tussen moet houden, omdat je anders tolerantie opbouwt. Ik heb zelf ook een keertje 2x getruffeld binnen 3 weken en de 2e keer voelde ik het beduidend minder, ook al was de dosis hoger. Wat ook kan is dat je van jezelf redelijk resistent ben tegen de truffels. Mijn vriendin en ik hebben dat ook best wel. Mijn vriendin nog meer als mij. Als zij 30 gram Atlantis neemt dan voelt ze het wel redelijk, maar een normaal persoon zou hiervan flink gaan trippen. Ikzelf heb ook wel redelijk wat nodig.

 

Wij zijn beide begonnen met Atlantis. De eerste keer hadden we beide anderhalve zakje gehad verspreid over 2 uur. Dit resulteerde voor ons beide in een top avond. Visuals kunnen wellicht ook per persoon verschillend zijn. Een paar maanden terug heb ik 40 gram Atlantis gehad en toen was ik redelijk aan het trippen, maar ik heb geen enkele visual gezien. Ik zag wel schilderijen vervormen en gekke dingetjes, maar geen mensen, dieren of objecten die er niet zijn. 

 

Mijn advies zou zijn om minimaal 2-3 weken te wachten en dan een zakje Atlantis te nemen. Wellicht beginnen met 10 gram en dan na een uur nog 5. Zorg ervoor dat je minimaal 3 uur niets tot bijna niets hebt gegeten. Wacht ook na het innemen zo'n 2-3 uur voordat je begint te eten. Af en toe een chipje kan denk ik wel, maar het zou je trip kunnen beïnvloeden. Tv kijken kan leuk zijn, maar leidt ontzettend af van je trip. Wat ik altijd doe is na het innemen van de truffels wel tv kijken, totdat ik het voel opkomen. Dan zet ik de tv uit (hoe vervelend ik het ook vind, want met drugs op ben ik gek op tv kijken  :mrgreen: ). Maar als het goed inslaat besef ik me altijd dat ik helemaal geen zin meer heb in tv kijken. Na een paar uur trippen zet ik vaak nog wel de tv aan, omdat ik hier ontzettend vrolijk van wordt. 

 

Ik hoop dat je hier wat aan hebt!

Link naar bericht
Deel via andere websites

Bedankt voor je reactie

 

is idd zo dat ik op een week tijd dit meerdere keren heb geprobeerd

de reden waarom ik dat heb gedaan omdat ik niet echt heb getript, heb enkel een stoned gevoel gehad.

ik zal je raad opvolgen en het opnieuw na 3 weken proberen... hopelijk lukt het dan wel want ben toch nog altijd benieuwd naar mijn eerste ervaring :)

 

eet je je truffels of zet je er ook thee van?

ik persoonlijk vind de smaak echt vies maar ben eigenlijk niet 100% zeker of ik de thee wel op de juiste manier bereid

is het de bedoeling dat mijn meteen na het koken van water de stoof uitzet en de truffels erin doet? of moet het water wat laten afgekoeld worden voor ik de truffels erin doe...?

 

door een smaak toe te voegen, kan dit ook een effect hebben dat het mss niet werkt? ik voeg er een smaak aan toe van vanille zonder dat er cafeine in die thee zit...

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik vind de smaak ook erg vies, maar ik ben een beetje huiverig voor het zetten van thee. Ik heb toch altijd het idee dat er toch wat stoffen verloren gaan. Ik eet de truffels altijd met M&Ms en water. Het is elke keer weer even afzien, maar dat heb ik er graag voor over. Soms heb ik daarna dat ik me een klein halfuurtje misselijk voel, maar dat zakt langzaam weg. Ik probeer mezelf er dan van te overtuigen van dat hoort erbij en gaat vanzelf weg, en dat is tot nu toe elke keer het geval geweest.

 

Ik heb 1x thee gezet en dat ging opzich wel goed, alleen voelde ik erg weinig, maar dat lag aan de truffels zelf denk ik.

 

Hoe ik het deed:

 

1. Truffels in heel kleine stukjes snijden

2. Anderhalve mok vullen met water (deze drink je later dus inclusief de truffels).

3. De anderhalve mok met water in een pan doen en deze op het vuur zetten en wachten tot het kookt.

4. Als het water kookt de pan van het vuur halen en even een minuutje wachten. (als je de truffels in kokend water gooit gaan de stoffen verloren.

5. Na een minuut de truffels in de pan doen en dan de deksel erop en een kwartier laten staan.

6. Daarna zeef je het water uit de pan, zodat je de truffels eruit filtert.

7. Het water is dan wel afgekoeld. Ik vulde ruim de halve mok met truffelwater en dan de rest met kokend water (anders is het zulke lauwe zooi)

8. Schepje honing of suiker erbij en klaar is kees

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik vind de smaak ook erg vies, maar ik ben een beetje huiverig voor het zetten van thee. Ik heb toch altijd het idee dat er toch wat stoffen verloren gaan. Ik eet de truffels altijd met M&Ms en water. Het is elke keer weer even afzien, maar dat heb ik er graag voor over. Soms heb ik daarna dat ik me een klein halfuurtje misselijk voel, maar dat zakt langzaam weg. Ik probeer mezelf er dan van te overtuigen van dat hoort erbij en gaat vanzelf weg, en dat is tot nu toe elke keer het geval geweest.

 

Ik heb 1x thee gezet en dat ging opzich wel goed, alleen voelde ik erg weinig, maar dat lag aan de truffels zelf denk ik.

 

Hoe ik het deed:

 

1. Truffels in heel kleine stukjes snijden

2. Anderhalve mok vullen met water (deze drink je later dus inclusief de truffels).

3. De anderhalve mok met water in een pan doen en deze op het vuur zetten en wachten tot het kookt.

4. Als het water kookt de pan van het vuur halen en even een minuutje wachten. (als je de truffels in kokend water gooit gaan de stoffen verloren.

5. Na een minuut de truffels in de pan doen en dan de deksel erop en een kwartier laten staan.

6. Daarna zeef je het water uit de pan, zodat je de truffels eruit filtert.

7. Het water is dan wel afgekoeld. Ik vulde ruim de halve mok met truffelwater en dan de rest met kokend water (anders is het zulke lauwe zooi)

8. Schepje honing of suiker erbij en klaar is kees

 

Ff een aanmerking op Stap 7. Je kan beter water erbij doen wat net van de kook af is, net zoals in Stap 4. Als je kokend water toevoegd gaan de werkende stoffen alsnog verloren.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik zou er minimaal 3 weken van maken. Voorkom eventueel ook een teleurstelling door te weinig truffels te hebben. Ik heb ook een keer gehad dat ik het voelde, maar eigenlijk dieper mijn gedachtes in wilde duiken, maar geen truffels meer omhanden had en dus het gevoel oppervlakkig bleef. Hangt natuurlijk af van je doel. Al wil je echt een goede trip dan zou ik 15gr atlantis nemen in een keer. Ben je wat zenuwachtig en wil je het wat rustiger houden qua intensiteit dan zou ik beginnen met 7.5gr - 10gr. Hoe denken anderen hierover?

 

Ik zou ze niet mengen met sla. Dan heb je gelijk een maaltijd en dan kan je lichaam mogelijk niet alle stoffen uit de truffels halen alvorens je lichaam de truffels verteerd.

 

Met M&Ms is het redelijk. Ik doe een paar M&Ms in me mond en gooi er dan zoveel mogelijk truffels bij en kauw heel snel alles helemaal fijn en dan slik ik het weg met een paar slokken water. Hier geld ook weer, eet geen hele zak M&Ms weg, want dit kan het opnemen van de stoffen negatief beïnvloeden. Hoe minder hoe beter

Link naar bericht
Deel via andere websites

is goed, kzal dan ook het eens proberen doorslikken met m&m's

goede visuals krijgen is mijn doel dus hoop ik met 10 gram toch wel wat speciaals te zie :)

 

dus na 3 weken... en hopelijk kan ik hier ook binnenkort een tripreport schrijven :P

 

bedankt voor je hulp maat

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden