Recommended Posts

  • Reacties 103
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Hint hint.

Wil heel graag eens DMT proberen, vooral het 'andere dimensie' verhaal spreekt me heel erg aan en dat komt o.a. weer weg bij interesse voor alles wat buitenaards is. Ik denk ECHT dat DMT, mede door de achtergrond, een sleutel naar een andere wereld is, een wereld van verlichting, van liefde, van bewustzijn. Het idee is in ieder geval prachtig en ga het zeker ook eens uitproberen :).

Link naar bericht
Deel via andere websites

Een wereld van verlichting en liefde wil ik het niet noemen. Vind het zelf erg duister, wezens zien die dwars door je heen kijken en precies weten wat je voelt, vage ruimte-achtige omgevingen met een web van gekleurde draden, wat elke 5sec verandert. Als je DMT gebruikt zie en voel je zeker een andere wereld, maar verlichten&liefde wil ik het niet noemen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 weeks later...
  • 5 weeks later...
  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Hallo allemaal,

ik heb gisteren voor het eerst dmt gerookt met een aantal vrienden en helaas geen entiteiten gezien door onze opgewonden en amateuristische manier van roken maar het was wel een hele nieuwe ervaring.

Ik heb de dmt trouwens zelf gemaakt in de keuken en het was erg makkelijk.

Hier heb ik gevonden hoe ik zelf dmt kan maken: http://www.wietforum.nl/index.php?s=1153bf311976761612e2f6a7e52e082d&showtopic=31434&st=0

wij hebben het gerookt door een glazen puurpijpje met een aantal gaasjes erin dan wat as, dmt en weer wat as.

Na een aantal keren proberen wisten we hoe we het het beste konden roken en kregen we alle drie genoeg binnen voor een interessante ervaring. Ik voelde dat ik werd weg getrokken en dat ik viel zonder te vallen, best wel fijn gevoel. Ik zag wat vormen, ogen dicht btw, en wat kleuren. Op het moment dat ik echt ergens naartoe ging zakte het al weer af. Ik had te weinig binnen gekregen. Dat vind ik het meest moeilijk, genoeg binnen krijgen. Ook zul je ff moeten wachten voordat je weer opnieuw rookt want het effect neemt flink af als je te snel weer wil.

Ik ga nog meer maken en nog meer genieten, smoke ze!

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 weeks later...

ik heb mijn eigen dmt niet laten testen, waar zou ik dit het beste kunnen laten doen?

Goed idee van Pff.

Het lijkt me idd niet overbodig om zeker te zijn dat het hele proces een goed en rookbaar product oplevert.

Laat maar weten hier waar en dan zal ik het laten testen en de resultaten weer hier met jullie delen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 4 weeks later...
Een wereld van verlichting en liefde wil ik het niet noemen. Vind het zelf erg duister, wezens zien die dwars door je heen kijken en precies weten wat je voelt, vage ruimte-achtige omgevingen met een web van gekleurde draden, wat elke 5sec verandert. Als je DMT gebruikt zie en voel je zeker een andere wereld, maar verlichten&liefde wil ik het niet noemen.

Je hebt ook niet enkel goeie trips bij DMT, je kan ook bad trips hebbe of minder positieve. Set en setting is hier ook wel belangrijk.

Ik heb zelf DMT met freebase pijp al gerookt maar nog geen breaktrough gehad omdat het nogal lastig was om te verdampen, maar heb ook nog nooit zo een freebase pijp gebruikt en weet nu wel ongeveer hoe ik het efficient moet gebruiken.

Ik heb nog altijd niet de kans gekregen om nog is te proberen, ik ben gewoon nog aan het afwachten op het goede moment maar het zal niet zo lang meer duren. :P

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 weeks later...
  • 2 months later...
Volgende week is het dan zo ver. De eerste keer DMT. The machine is klaar en wij zijn er ook klaar voor. Meteen 50mg en hup door de poort naar de aliens en elfjes :)

De visuals zijn het beste in een donkere omgeving toch? Als de effecten uitwerken ben je dan nog verward of weer helemaal nuchter?

Ik ben benieuwd hoe je DMT-trip was! Wat zijn tot nu toe je ervaringen met psychedelica?

Link naar bericht
Deel via andere websites
Volgende week is het dan zo ver. De eerste keer DMT. The machine is klaar en wij zijn er ook klaar voor. Meteen 50mg en hup door de poort naar de aliens en elfjes :)

De visuals zijn het beste in een donkere omgeving toch? Als de effecten uitwerken ben je dan nog verward of weer helemaal nuchter?

Ik ben benieuwd hoe je DMT-trip was! Wat zijn tot nu toe je ervaringen met psychedelica?

2x 12gr Atlantis & 2x 20mg 2cb. Maar ik heb toch besloten om wat minder te doen, want veel mensen zeggen dat dit samen met salvia de heftigste drug ooit is. (In normale dosis dan)
Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 6 months later...

Misschien een beetje laat, maar hoe was het? Ik wil ook graag DMT doen maar ken niemand die het heeft, zelf maken kan ik wel (applied science :mrgreen: ) maar dan moet ik in de zomervakantie een week alleen thuis zijn ofzo, nogal lastig om zoiets te doen als je nog bij je ouders woont natuurlijk xD ik ben echt heel benieuwd hoe het is, als ik het ga extraheren dan maar meteen goed veel zodat ik meteen een voorraadje aan kan leggen voor de rest van het jaar ofzo (hoelang zou het buiten de koelkast eigenlijk houdbaar zijn?)

Link naar bericht
Deel via andere websites

Dit is dus mijn eerste keer DMT, intussen heb ik het al 5-7 keer gedaan ofzo maar ik ga geen 5-7 tripverslagen maken ;p

Een enorme hijs genomen en ingehouden (Goh, das nog best lastig). Daarna voelde ik mezelf opstijgen en hoorde ik een soort van brom. Toen kwam ik zonder dat ik het wist in een roze ruimte. Er was de hele tijd een soort jack in the box clowntje voor me, alleen dan zonder box . Hij werd wel een beetje vervelend na een tijdje want hij zat maar heen en weer te bewegen en voor me te lachen met zijn typische gezicht. Ik heb nog veel meer gezien maar tijd om dat allemaal te onthouden had ik niet. Ook duurde de trip erg kort, 5 minuten ofzo? Apart, maar ik was ook wel blij dat het over was want de eerste keer ben je toch wel een beetje angstig :P

d27a8985defa9c1580bdccca28bd79de.jpg

Link naar bericht
Deel via andere websites

Het lijkt me echt een geweldige ervaring! ik denk ook echt dat ik er iets aan ga hebben, net als dat truffels een positieve invloed op je hebben. Ik heb alleen geen plaats om de extractie uit te voeren omdat ik nog bij mijn ouders thuis woon natuurlijk, dan maar wachten tot de zomervakantie :(

Link naar bericht
Deel via andere websites
Het lijkt me echt een geweldige ervaring! ik denk ook echt dat ik er iets aan ga hebben, net als dat truffels een positieve invloed op je hebben. Ik heb alleen geen plaats om de extractie uit te voeren omdat ik nog bij mijn ouders thuis woon natuurlijk, dan maar wachten tot de zomervakantie :(
Het is echt een fijne ervaring, vooral het lichamelijke voelt erg lekker. Stoned en opgepept tegelijk :)

Ik vind het leuker dan truffels en LSD.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Lijkt me sowieso leuk om gewoon tussendoor wat licht te kunnen trippen op de visuals met een lagere dosis, maar als ik het heb dan ga ik zeker wel voor een full blastoff into hyperspace!
Ik wens je echt heel veel plezier, ook lage dosissen zijn inderdaad heel prettig en kalmerend.
Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden