30 Gram Truffels? Graag tips.


Recommended Posts

Hallo fellow reizigers, whatsoever.

 

Ik heb nu al pittig vaak getript in een korte tijd (9 of of 8 keer).

Omdat ik nog niet de stap naar paddo's of LSD wil zetten vanwege mijn leeftijd en truffels natuurlijk makkelijker te verkrijgen zijn, 

vraag ik mij af: is het verstandig een keer 2 porties van 15 gram te nuttigen.

Ik vind de smaak van truffels nog enigszins geen probleem, maar ben na het eten altijd een paar minuten lichtelijk onrustig/misselijk door de smaak. 

Zou het het dan waard zijn om twee pakjes te kopen van 15 gram om eens diep en grondig te gaan trippen?

Of raden jullie dit af en raden jullie mij aan iets anders te proberen.

Laat het mij weten!

 

Jamie Mathijsen. 

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hey Jamie,

 

staat me vaag bij dat ik heb gelezen dat meerdere mensen dit als niet-prettig ervaarde.

 

Ik ga hoogstwaarschijnlijk as. vrijdag voor het eerst anderhalf zakje proberen (~22,5 gr Psilocybe Atlantis).

Met 15 gr op ben ik aardig vertrouwd geraakt.

Na het twee maanden niet gebruikt te hebben gehad, twee weken geleden met m'n vriendin (die nuchter bleef) naar dierentuin geweest, daarna naar een parkje waar een natuurmarkt was.

Een leuke tijd beleefd, totdat je een bekende tegenkomt, die een gesprek met je begint te voeren.. Dat liep niet echt goed, en is me toch nog ff blijven achtervolgen.. (Gelukkig was het maar een buurman van een zwager)

 

Ik had het nog nooit eerder buiten gebruikt, en gezien ik de efteling nog ooit trippend beleefd wil hebben, was dit een goeie test. (M'n vriendin vond het een geslaagde test, dus ik mag de volgende keer trippend de efteling in ... haha)

Weet overigens nog niet heel zeker of dat met dit (of toch ander) spul op gaat worden.

 

Ik zou je 2 zakjes afraden, en het eerst ff te proberen met anderhalf.

 

Ik ben benieuwd naar je ervaring.

 

Gegroet,

 

DaPi

 

 

Edit:

 

Inmiddels die vrijdag beleefd.

Ingenomen op nieuwe manier (ivm ontwikkelde afkeer tegen de smaak/geur)
Heet kraanwater ~ 69 gr C .. in magic bullet.

1,5 zakje (~22,5 gr) erbij, blenden in dat ding.

En kwartiertje laten trekken (in de tussentijd nog een paar keer geschud).

Door koffiefilter.

Daarna opgedronken (zonder suiker) .. dit was nog steeds goooooor.

Dit kon ik helaas niet binnen houden, en kwam er binnen een half uur weer uit. (oa door mn neus).

Heel lichtjes getript .. uiteindelijk toch maar een 1/4 E'tje op gegooid.

Dus helaas...

Link naar bericht
Deel via andere websites

Net als dapi raad ik aan om eerst een keer anderhalf zakje te nemen, dus 22,5 gram. Het is beter om het wat rustiger op te bouwen en niet in één keer de dosis te verdubbelen. Het is toch wel een groot verschil, ook voor een ervaren psychonaut kan een hoge dosis overweldigend zijn.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik vrees dat je met zo'n portie het helemaal niet makkelijk binnen zult houden. Ik zou i.i.g. proberen om de dosis wat lager aan te doen.

 

Maar als je het besluit zou ik er iets van maken zoals een LemonTek of een truffelthee, zo kom je in iedergeval een beetje van de smaak af!

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden