Eerste ervaring 10 gram Mexicana


Recommended Posts

Mijn eerste ervaring truffels was zo mooi. Ik was samen met een goeie vriend, die al vaker truffels had gebruikt. Ook was een vriendin van mij thuis, die gewoon nuchter was.

 

Ik heb ongeveer 2/3 van het zakje gegeten, wat neerkwam op ongeveer 10 gram. Het was niet eens vies, smaakte naar een beetje oude nootjes. Na ongeveer 15 minuten begon ik iets te voelen. De stoel waarop mijn vriend zat maakte een beetje rare golfbewegingen. Daarna keek ik naar mijn tapijt, wat gewoon blauw is, maar het begon helemaal te golven en ik vond het een beetje overweldigend. Ik ging op het balkon zitten en zag in de blaadjes allemaal uiltjes vormen, en in een boom verderop allerlei gezichtvormen. De muur van mijn balkon is bedekt met mos, wat er uit zag als maya schilderingen, maar ineens begon het mos te smelten. Ik vond ook dat een beetje heftig en ging naar binnen op mijn bed liggen. De deur stond open en de gang was heel raar. De deuren veranderden van kleuren en het was alsof ik in een andere wereld was. De hele tijd dacht ik ook dat ik met vrienden van mij uit Israel was, tot ik weer naar mijn vrienden keek.

 

Ik kreeg het koud en probeerde mijn trui en een broek aan te doen, maar deze voelden zo raar. De stof was heel gedetailleerd en uiteindelijk moest me vriendin me helpen om ze aan te krijgen. Ik ging weer liggen en zag overal van die psychedelische patronen. Zo mooi! Ik wist niet dat dit mogelijk was. Ik moest plassen dus ging naar de wc. Het was net alsof overal waar ik kwam of keek het 'effect' zich moest toepassen. Eerst waren de deuren en muren gewoon normaal, daarna kwamen de patronen overal. Zelfs de saaiste deurknop was prachtig.

 

Ik ging een ander muziekje opzetten in mijn kast met versterker. Ik heb wel 20 minuten (denk ik) voor die kast gestaan. Alles was zo mooi. Steeds lichtte alles op met een oranje gloed en de patronen werden steeds heftiger en mooier. Ik heb wel 1000x wow gezegd denk ik, telkens als het weer mooier werd. Op een gegeven moment vroeg mijn vriend waar kijk je naar? Wat is er zo mooi? Ik deed een stap achteruit en begon te lachen. 'ja gewoon, deze kast!' zei ik. Ik ging weer liggen en begon te denken. Of iedereen zich zo voelde als ze dit namen. Ik snapte nietmeer wat tijd was, ik was er ook niet echt, ik was het niet. Mijn handen leken ook steeds niet van mij, net als de rest van mijn lichaam. Alsof het van een etalage pop was. Ik wou zo graag dat mijn nuchtere vriendin alles ook kon zien, ik kon me niet voorstellen dat ze het niet zag! Alles was zo mooi. Ik had mijn vrienden niet eens nodig, het was echt een gevoel van 'zelf zijn'. Echt mijn eigen trip.

 

Ik kon me nietmeer voorstellen dat ik in de ochtend nog in de trein had gezeten. Of die vrijdag in een bar. Het hele gevoel van tijd was weg. Het denken was niet vervelend maar eigenlijk wou ik gewoon kijken, kijken naar alle mooie patronen die ik zag. Ook zag ik overal ogen. In de lijnen van mijn hand, in de lampen, gewoon in alles.

 

Na een tijd werd het minder en dat vond ik heel erg jammer. Maar het was wel fijn om weer 'hier' te zijn, om weer bij de tijd te zijn zegmaar. Mijn vriend zag meer golvende bewegingen en zei dat ik mijn ogen dicht moest doen, of dat we naar buiten konden gaan. Maar beide wou ik niet. Hier in mijn kamer was zat te zien! 

 

Uiteindelijk kan ik met geen woorden beschrijven hoe mooi alles was. Adembenemend mooi. Mooi en ook oneindig. Waar ik ook keek, het hield niet op. Hoe langer je keek hoe mooier en uitgebreider het werd. Heel fijn dat ik daarna helemaal niet brak was, of hoofdpijn had. Het duurde in totaal 3,5 uur waarvan twee echt heftig waren. Ik zou het niet omschrijven als leuk of stom, het was gewoon MOOI! 

 

Er was nul negativiteit, en toen ik aan mijn vriend vroeg van hoe je uberhaupt een bad trip kon krijgen bleef ik maar zeggen 'waarom zou je dat doen'. Ik kon niet begrijpen hoe zoiets negatief kon zijn...

 

Dat was het, beetje vaag en langdradig verhaal. Ik zou het zeker nog een keer doen en hoop dat het dan weer zo een mooie ervaring word...

Link naar bericht
Deel via andere websites

Goed beschreven. En inderdaad, al die visualizers zijn wel leuk, maar het mooiste is om naar dingen te staren die heel gewoon zijn.
Mijn favorieten zijn gekreukeld papier, bomen (blaadjes en boomschors) en behang.
 

Binnenkort maar weer eens een tripje plannen, heb er wel weer zin in..

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden