Recommended Posts

Beste Psytopia leden

 

Ik ga volgende week weer eens truffels doen, ik heb dit pas een keer gedaan ( 15 Gram Mexicana ) maar dit viel een beetje tegen. Daarom hebben we meteen maar de zwaarste besteld. We zijn van plan bij een vriend van mij in zijn kamer het te gebruiken.

 

Wat info over mijzelf:

 

1,80 lang

70 KG

19 jaar

Heb ervaring met: MDMA, Wiet, Lachgas, Amfetamine's

 

Hebben jullie nog tips en aanraaders voor mij ? Ik vind het altijd well fijn om wat tips en info te krijgen van ervaren psychedelische gebruikers. We hebben all een lava lamp gehaald en zijn van plan een rondje te gaan lopen in het park.

 

Gr

 

-Semideus

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hey!

 

Het is een flinke stap, van de Mexicana meteen door naar de Hollandia.. Hoeveel gram ben je van plan te gaan gebruiken?

 

Qua tips voor tijdens je trip; d'r staan al een paar topics vol met aanraders, sowieso kan relaxte muziek erg veel toevoegen, een lavalamp lijkt me idd ook best koel, glowsticks komen ook veel voorbij, bizar hoe interessant die van dichtbij zijn in een trip :D Zorg iig dat je drinken en wat eten in de buurt hebt, dat nog moeten uitzoeken terwijl je aan het trippen bent is een hoop gedoe. Lekker alle gemakken in de buurt zodat je je daar geen zorgen over hoeft te maken.

 

Heb je ook een nuchter iemand in de buurt, of ga je met z'n alle aan de truffels?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden