Recommended Posts

Hallo allemaal,

 

Ik ben geen beginnende psychonaut, maar ik wist niet onder welk onderwerp het anders viel. Ik wil zaterdag voor het eerst LSD doen en heb daar wat vragen over.

 

Ik heb al meerdere malen 2cb gebruikt in verschillende dosissen. Ik houd van goed trippen en snap het nut nemen van 1 2cb van sommige mensen ook echt niet. Laatst ook voor het eerst truffels gedaan en mijn vrienden zeiden gelijk neem de sterkste, jij kan dat aan. 

 

Mxe valt niet onder de tripmiddelen, maar mijn ervaring ermee was zeker trippend. Dit komt omdat ik dacht dat het keta was. Keta gaat als bergen mijn neus in. Dus de mxe sloeg als een gek in. Heb zo'n 6 uur op de bank gezeten en het voelde alsof ik in de bank zat ondertussen veranderde de kamer steeds in een andere wereld. Ik heb volgens mij 7 werelden geteld en die herhaalde zich steeds als een verhaal. Praten of uit mijn woorden komen was niet te doen. Sowieso iets snappen of fictie en realiteit scheiden was die komende 6 uur niet een van mijn vaardigheden. Dat ik naar de wc was geweest was echt 1 avontuur en ik heb ook constant gevraagd of ik nou echt naar de wc was geweest, want het voelde zo niet echt. 

 

Anyway best wel wat ervaringen met trippen en kan mijn gedachtes er vaak bijhouden dat het altijd over gaat en je er gewoon van moet genieten. Nu wil ik zaterdag voor het eerst LSD proberen. Nu raden sommige dit af omdat het in mijn eigen huis is. Ik geef namelijk een huisfeestje omdat mijn ouders weg zijn. Uiteraard met allemaal vrienden die ik vertrouw en waar ik altijd drugs mee gebruik. Uit voorzorg zet ik altijd de waardevolle spullen in een afgesloten kamer en gebruik ik plastic bekers. Drinken en eten pakt en maakt iedereen zelf en als ze niet weten waar iets staat gaan ze zelf maar op avontuur. Ook heb ik een zware tijd gehad en weet dat met LSD ook dat naar boven kan komen. Al mijn vrienden weten van mijn zware tijd en hebben mij altijd door dik en dun gesteund. 

 

Nu wil ik graag weten wat jullie aan zouden raden? Of er ervaringen zijn met LSD tijdens je eigen huisfeestje of stress tijdens een LSD trip?

Zelf denk ik dat het aankan, maar wil het niet onderschatten en straks alleen maar bad gaan. Zelf kan ik me dit moeilijk voorstellen omdat ik ook vind dat te hard gaan niet bestaat. Je moet van elke trip juist genieten en er het beste uithalen, ookal voel je je even niet lekker. Even zitten en weer doorgaan. 

 

 

Link naar bericht
Deel via andere websites

Als je voor het eerst LSD neemt, lijkt mij een huisfeestje bij je thuis als je ouders even weg zijn niet de beste setting. Al zal het met jouw ervaring niet heel snel echt fout gaan, maar psychedelica zijn altijd erg onvoorspelbaar. Hoeveel mensen komen er eigenlijk? Met een paar mensen is het op zich goed te doen, maar met 20+ lijkt mij niet zo fijn. Al is het dan eerder dat je uit de trip gehaald wordt dan dat de trip negatief wordt. Hoe lang blijven jouw ouders eigenlijk weg en weet je zeker dat er geen kans is dat ze eerder terug zullen komen? Als je ouders onverwachts eerder terugkomen, zal de trip waarschijnlijk heel snel omslaan in een nachtmerrie. Jij zal niet de eerste zijn die zoiets overkomt. Weet je eigenlijk hoe sterk de zegels gedoseerd zijn? Dat is natuurlijk essentieel om te weten. Als je een zware tijd hebt gehad, is de kans op een bad trip natuurlijk ook wat groter, maar als je sterk in je schoenen staat hoeft dat geen probleem te zijn. Ik heb ook wel eens getript tijdens wat moeilijkere tijd, die trips waren wat duisterder, maar alles bleef wel onder controle. Wat ik persoonlijk fijn vind, is om gloeistaafjes als armband te dragen, dat voelt voor mij als een soort van bescherming. LSD kan lang blijven werken, 12 uur later kun je nog na-effecten hebben, en slapen is ook erg lastig zolang je nog niet uitgetript bent. Ik raad aan om zo ongeveer 100-150 mics te nemen, dan is de trip niet te licht, maar ook niet zo zwaar dat je helemaal de weg kwijt raakt. Je hebt een goede instelling, dus zolang je geen te hoge dosis neemt en je zeker weet dat je ouders (en eventueel ander ongewenst bezoek) lang genoeg weg zullen blijven, zal het denk ik niet snel verkeerd gaan.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden