Favoriete tripobjecten


Recommended Posts

Een centraal topic voor al je favoriete objecten tijdens het trippen.

Zelf vind ik de volgende objecten echt geniaal tijdens het trippen:

- Lichtstaafjes die je moet knakken

- Dambord

- Een tesla-bol

- Een sfeerlicht (van philips meen ik) die om de paar minuten veranderd van kleur waardoor de kamer een heel ander perspectief krijgt

- Een kaleidoscoop :shock:

Hebben jullie nog leuke bevinden?

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 10 months later...

glowsticks waren in de vorige trip geweldig.

2 van die kokertjes geknakt en er beejt mee door de kamer gegooid met het licht uit.

grappige was dat toen ik opstond om te bekijken lagen die stokjes zo random verspreid dat ook dat weer fascinerend was.

want als je nuchter bent zou je ze nooit zo kunnen neerleggen.

met het licht uit natuurlijk zijn ze het mooist

of de glowsticks in een opgeblazen ballon vrotten, kost wat moeite maar als je er dan mee gaat spelen heb je echt een fascinerend stukje tripspeelgoed

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 1 month later...

Zijn sowieso alle objecten niet stukken interessanter?? Heb me ooit eens tijden (geen tijdsbesef) vermaakt met een xbox controller en m'n telefoon. Overigens is het wel een aanrader om je telefoon uit te zetten, want het idee dat er mensen in dat rare kleine zwarte lichtgevende ding zitten is toch wel heel vreemd.

Voor de rest dingen zoals glowsticks, waterballonnen en andere zachte kleurige objecten.

Films, foto's (psychedelic art/natuur/patronen) en muziek van te voren in een playlist zetten is ook een aanrader. :D

Link naar bericht
Deel via andere websites

hahaha mensen in dat kleine doosje :P

ja een maat van mij zet zijn telefoon altijd uit als ie gaat trippen zodat die mensen die erin zitten niet de boel kunnen omgooien ofzo. Of voor als zijn ouders of weet ik veel wie belt. zelf ben ik nooit zo para maarja een goede voorbereiding he. als je zoeits dan niet doet zit dat ook gewoon niet lekker he...

Link naar bericht
Deel via andere websites
glowsticks waren in de vorige trip geweldig.

2 van die kokertjes geknakt en er beejt mee door de kamer gegooid met het licht uit.

grappige was dat toen ik opstond om te bekijken lagen die stokjes zo random verspreid dat ook dat weer fascinerend was.

want als je nuchter bent zou je ze nooit zo kunnen neerleggen.

met het licht uit natuurlijk zijn ze het mooist

of de glowsticks in een opgeblazen ballon vrotten, kost wat moeite maar als je er dan mee gaat spelen heb je echt een fascinerend stukje tripspeelgoed

Jazeker, heel herkenbaar!

Link naar bericht
Deel via andere websites

tarotkaarten is toch iets van voorspel kaarten waar yomanda ook wel eens me speelde

Kreukels kijken! 8-)
mwahaha dat zei mijn huisgenoot bie wie ik vorig jaar zat ook. redelijk saaie kerel maar toen ie wist dat we truffels op hadden kwam ie als een malle mijn kamer binnen, mijn dekbed rechtleggen en toen zei die met zon enthousiaste pillenbek : ''moet je kreukels kijken '' dus die is er in gebleven bij het trippen :P
Link naar bericht
Deel via andere websites

- Behang aan de muur; onder truffels wiebelt dat lekker als de zee heen en weer

- Snoepjes; deze zijn vaak heerlijke zacht en kneedbaar en werkelijke smaaksensaties

- Sterrenhemel; buiten naar de hemel turen en ervaren hoe ver weg en tegelijkertijd dichtbij de sterren staan

- Katten; zacht, lief en uiterst onvoorspelbaar!

- kreukels; zoals hierboven genoemd en je kan ze overal vinden, mits ze niet voor je wegkruipen

- Planten; heerlijk om te voelen en te observeren

- TV; de alledaagde 'nep-echte werkelijkheid' ervaren vanuit een ander bewustzijn

- Stoplichten; vooral tijdens een regenbui of passerende mistbank

- Stuiterbal; pure nostalgie

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 weeks later...

Niet echt een object, maar ik wilde mijn allereerste trip gaan filmen met sony vegas, alleen hadden we als bij effect dat we elke keer als we gingen praten er een soort echo ontstond wat in het begin een beetje irritant was maar tijdens de trip echt geweldig was! Dus ja, ik zou proberen een soort echo te gaan creëren :)

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 1 month later...

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden