Favoriete tripobjecten


Recommended Posts

Kreukels, kreukels, kreukels. Ik heb er nooit zo op gelet in mijn trips maar zal dat de volgende keer zeker doen! :mrgreen: Kan me voorstellen dat het fascinerend is in een trip.

- TV; de alledaagde 'nep-echte werkelijkheid' ervaren vanuit een ander bewustzijn

Heeeel herkenbaar Rémy! Ik keek een keer televisie in een trip en toen stond ik nog veel meer stil bij de manier waarop dit medium ons probeert te manipuleren. Er kwam een mascara reclame langs en ik werd er boos van dat de tv meisjes zo probeert te bespelen dat ze onzeker over zichzelf worden en meer 'schoonheids'producten kopen. Bijzondere ervaring!

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 4 weeks later...
  • 3 weeks later...
Mijn antwoord is wel lekker kortaf zie ik nu, maarja de film was inderdaad ook niet leuk ?

nog een favoriet tripobject is mijn lul, echt bij lange na is mijn slurf niet zo fascinerend als wanneer ik trip :mrgreen:

Een vriendin was ook erg in de mijne geïnteresseerd, maar ik kon mijn aandacht er niet bij houden. Volgens mij was ik voordat we echt lekker begonnen vergeten waar we mee bezig waren en naar buiten gewandeld... gelukkig had ik mijn kleren nog aan, maar ik liep wel op mijn blote poten! :lol:

Mijn favoriete speeltje is toch echt mijn rat, denk ik. Nou ja, speeltje... zo'n klein harig beestje dat lekker op je schoot komt zitten, en dan voel je al die haartjes, en dat zachte snuitje, en die reptielachtige staart :P

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 months later...
Mijn antwoord is wel lekker kortaf zie ik nu, maarja de film was inderdaad ook niet leuk ?

nog een favoriet tripobject is mijn lul, echt bij lange na is mijn slurf niet zo fascinerend als wanneer ik trip :mrgreen:

Een vriendin was ook erg in de mijne geïnteresseerd, maar ik kon mijn aandacht er niet bij houden. Volgens mij was ik voordat we echt lekker begonnen vergeten waar we mee bezig waren en naar buiten gewandeld... gelukkig had ik mijn kleren nog aan, maar ik liep wel op mijn blote poten

Jij begint ook raar aan een wippie....

Doe je altijd eerst je sokken uit hahahaha :lol:

Link naar bericht
Deel via andere websites

In het bos zoek ik vlak voordat 'ie in gaat slaan altijd een goede, stevige stok uit om mee te wandelen. Zodra de trip echt begint heb ik de neiging om te vallen en niet meer op te staan, de stok helpt me dan op te staan en verder te lopen als de setting mij niet aanstaat.

 

En tijdens de piek ziet zo'n stok er echt fantastisch uit, zoals alles in de natuur!

 

Mijn vrienden houden meer van hun laptops met videogames en cartoons, maar na één keer trippen in het bos vind ik dat gewoon zonde van de drug. (gelukkig zijn het maar twee vrienden van mij die zo geobserdeerd zijn met dingen, mijn andere tripvrienden zijn gek op buiten)

 

Sowieso kan ik niet meer met technologie omgaan tijdens een trip, pff.

Link naar bericht
Deel via andere websites

In het bos zoek ik vlak voordat 'ie in gaat slaan altijd een goede, stevige stok uit om mee te wandelen. Zodra de trip echt begint heb ik de neiging om te vallen en niet meer op te staan, de stok helpt me dan op te staan en verder te lopen als de setting mij niet aanstaat.

 

En tijdens de piek ziet zo'n stok er echt fantastisch uit, zoals alles in de natuur!

 

Mijn vrienden houden meer van hun laptops met videogames en cartoons, maar na één keer trippen in het bos vind ik dat gewoon zonde van de drug. (gelukkig zijn het maar twee vrienden van mij die zo geobserdeerd zijn met dingen, mijn andere tripvrienden zijn gek op buiten)

 

Sowieso kan ik niet meer met technologie omgaan tijdens een trip, pff.

Echt hé. Het duurde me een keer in de piek van een 15 gram hollandia trip (minstens) 5 minuten om de speakersysteem aan te zetten, audio plug in me telefoon doen en muziek afspelen (unlocken van telefoon ging verdomde lastig en scherm was blurry as fuck). 

Verder heb ik nooit last gehad van het onvermogen om te lopen in een trip.  :?
Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 4 months later...

ik heb nog nooit getript, ben wel van plan om binnenkort met een vriend van me truffels te doen. wat wij willen regelen en wat me redelijk spacend lijkt:

philips sfeer ledlamp

laserpen met patroontjes

papier met stiften, spacetekenigen maken

balonnen

stuiterballen

glowsticks

kaarsen (zo'n airwick lichtkaars met patroontjes)

natuur/kunst boeken met plaatjes

als iemand nog wat weet of andere tips heeft hoor ik het graag

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 8 months later...
  • 1 year later...

Chocola van Tony's!

Is niet echt een speeltje, maar probeer het eens!

De chocola is niet in rechte stukken verdeeld maar hebben een apart breekpatroon wat sowieso al best interessant is wanneer je aan het trippen bent.

Tony's heeft veel aparte smaken zoals zoute karamel, of puur met kersenmerengue. Ik ben normaal absoluuuuut geen liefhebber van pure chocola, maar door de stukjes kers en zout werd het echt heel interessant en ontdekte ik vele nieuwe smaak combinaties.

Na de trip was de chocola bij lange na niet zo lekker als ik eerder had ervaren.

Ook blousen met drukke prints deden het heel goed, als je je hand erop legt dan word je in het patroon gezogen, alsof je een tijdreis maakt en headfirst in de tunnel duikt.

Potlood en papier. Dan bedoel ik niet iets schrijven, dat heb ik nog niet geprobeerd, maar tekenen deed het voor mij heel goed. Ik teken vaak voor mijn beroep, maar ook als je het als hobby graag doet dan raad ik het zeker aan. De beweging die je hand over het papier maakt dingt heel je lichaam door.

Vooral goed als afleiding wanneer je zit te wachten tot de trip begint. Je hebt volledige controle over de tekening, maar voor je het weet staat er alleen maar onzin op het papier omdat de miniscule vibreringen van het potlood over het papier je lichaam binnendringen.

Afstandsbedieningen vermijden. Heb er 10 minuten naar zitten staren, maar wilde de muziek veranderen omdat het te opdringerig werd...

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden