18 gram Atlantis, park


Recommended Posts

Het begon zo, na onze pajaritos een aantal weken terug hadden we er weer zin in, maar niet in zon mindfuck wat ik en mijn maten echt hadden bij de pajaritos. Dus waren we van plan om een hele portie atlantis te nemen. E had de truffels van te voren gehaald gehaald en in de koelkast gelegt, zondag: we gingen het wegen. (Er lag toevallig een weegschaal op tafel) het was 1 uur, ik , k en e namen de truffels, hij kotste wat uit na een kwartier maar hij widt al vam te voren dat hij ze niet goed op de maag kon hebben, ik en K hadden het nu al ruim een halfuur van te voren gegeten, een maat : A kwam super stoned binnen en ze stem klonk stonend.... ik keek weer maar de tv en zag Towlie van south park, en ik ging A en hem vergelijken en zei, heuj A jij en towlie hebbem best veel gemeen jullie zijn altijd stoned, en K moest super hard lachen, ik focuste me op de vloer en muur, de muur was knal en knal paars (was die al maar niet knal) ik zag het stoffige kleed heen en weer gaan en tegelijkertijd hoorde ik alleen maar gesis door de TV . Tijd om naar buiten te gaan, mooi uitzicht want het park was om de hoek , ik keek naar het water dat patronen had van groen em blauw. We liepen door een tunnel, die opeens kei lang leeg echt niet normaal.. ik had een grijns op me gezicht en E zei dat ik op Peter griffin leek vam family guy. We hadden de keuze : over het graspad, of het stenen pad en K bleef maar verbaasd kijken en het kwam echt als een kuiken uit ze mond :: maar maar waar leiden deze paden allemaal naar toe dan? En ik kreeg echt een gigantische lachkick moest zelfs huilen van het lachen.

In het park waren we nu, waar we wilde zijn op een heuvel met ligtstoelen.., perfect uitzicht ook : een bos , en aan de rechterzijde water. Ik lag zo lekker op die stoel en k probeerde me op niks te focussen, ik zag de bomen helemaal in elkaar draaien en de heuvels leken zo opgekropt, tegelijk zag ik in mijn ooghoek een wesp die heel groot leek maar toen ik erna keek was het gewoon een wesp. Ik zag toen een vrouw in de verte en kreeg echt een wtf moment, ze zat in een roolstoel, je zag haar voet wel maar haar been niet en zei dit tegen de rest die zeiden wat lul jij nou?!

Ik wreef in mijn ogen en ik kewk omhoog, knal blauwe lucht met het zonnetje recht voor me neus en soms vliegende vogels, en af entoe in de wolken een soort lichtflits. Voor de rest hebben ik en K gekke momenten gehad en echt de diepste opmerkingen ooit gezegd... we konden niet stoppen met lachen en na een halfuur lachen ( heeft A bijgehouden) waren we kapot van het lachen... ik zei tegen K met een grijns, K me tranrn zijn op en we schoten weer in de lach, iedereen keek ons raar aan en kevin zei huilend van het lachen : ik kan niet meer stoppen , waarop ik reageerde met TRANEN in mijn ogen van t gelach : Oh K ik weet hoe jij je voelt.. en toen dacht ik hehh dat klonk een beetje verkeerd met tranen in mijn ogen eh.. xD en dit was het wel een beetje we waren langzamerhamd uitgetript, in 1 X

Link naar bericht
Deel via andere websites

Het begon zo, na onze pajaritos een aantal weken terug hadden we er weer zin in, maar niet in zon mindfuck wat ik en mijn maten echt hadden bij de pajaritos. Dus waren we van plan om een hele portie atlantis te nemen.

 

Opmerkelijk. Naar mijn idee is 'Atlantis' juist een wat krachtigere truffel- in vergelijking met 'Pajaritos.' Verbaasd me op zich niet dat je er een mindfuck op beleefd heb- maar verbaasd me wel dat je dan een volgende trip nog een wat sterkere neemt om een eventuele nieuwe mindfuck te voorkomen.

 

Ik bedoel... I'm mindfucked right now :-P

 

Maar voor de rest klinkt goed! Zelf zou ik er niet zo snel mee naar buiten gaan denk ik- maar ben als persoonlijkheid al iemand die erg op zichzelf is.

 

Al plannen voor een volgende trip?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden