2CE wat een mooi ''middeltje''


Recommended Posts

2CE wat een mooi ''middeltje''

Ik zou eerst wat over mijzelf vertellen ben een meid van 19 jaar oud, al genoeg meegemaakt (vind ik zelf) genoeg middeltjes geprobeerd XTC, coke, speed, hasj, wiet, en nu dus ook 2CE.

Het begon allemaal dat ik twee 2CE pilletjes kreeg van een vriend van mij helemaal blij want ben altijd al erg geïnteresseerd in de 'trip' middelen.
Ik zag op mijn werkrooster dat ik woensdag vrij was, meteen kwam de gedachten dat word de dag dat ik 2CE ga doen.

Woensdag :

Ik zou het samen met een ''oudklas genootje'' doen, ik noem hem nu voor het gemak maikel.
Ik haalde hem om 12 uur van het station op, allebei met goede zenuwen (voor hem de eerste keer met harddrugs) thuis aangekomen pakte we nog wat lekkers, drinken, en rookte we een sigaretje daarna dropte we hem en liepen we naar ''ons'' plekje, daar geïnstalleerd en nu kijken wat er komen zal.

Na ongeveer 30 minuten was ik een beetje misselijk en voelde ik wel iets, wat het was valt niet te beschrijven, Hij had het zelfde.
ik pakte me telefoon die net bob marley i smoke two joints afspeelde, ik keek na bob marley en hij ''draaide'' haha wat vet!
Even Candy crush spelen en dat bewoog allemaal haha wat gaaf!
ik keek na dakpannen en ze waren knal en knal groen (keek later op de avond weer ze waren rood)

Maikel praten alleen maar onzin, maar ik vond het heerlijk! 
Geld was ook ontzettend stom, we kunnen het beter in natura doen een elektrischen helpt een loodgieter enz.
Goeie en diepgaande gesprekken.

Rond een uur of zes gingen we weer na binnen nog lekker gekletst en weer diepgaande gesprekken gevoerd, maikel ging weg om zijn trein te halen en ik bleef lekker op de bank met een dekentje te wachten op mijn vriend. (die weet van niets)
Savonds nog een blowtje gerookt, en lekker na bed gegaan en de volgende de dag stond ik fris en fruitig weer op het werk met een ervaring rijker!

het was in één woord een WAUW ervaring.
Aanstaande zaterdag LSD proberen, wat heb ik daar zin in! love.gif 

Bedankt voor het lezen, en heb je nog tips om een beter trip report te maken ze zijn van harte welkom!

rasta.gif 
Annemarley

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 6 months later...

Leuk dat je het zo naar je zin hebt gehad. (:

 

Vraag me wel af of het daadwerkelijk 2C-E was, zijn de pillen getest? Zo vaak komt 2C-E immers niet voor in pilvorm, 2C-B zou bijvoorbeeld veel meer voor de hand liggen. Gezien jouw beperkte ervaring met psychedelica zou jij ook het verschil niet merken.

 

Hetzelfde geldt eigenlijk bij het report over je ervaring met LSD. Zijn je zegels getest? LSD heeft in mijn ogen namelijk geen vieze smaak, dus ik vermoed dat je een ander stofje hebt geconsumeerd (25I-NBOMe bijvoorbeeld).

Link naar bericht
Deel via andere websites

Als het vies smaakt, zou het inderdaad heel goed 25I-NBOMe kunnen zijn. Met LSD proef je eigenlijk bijna alleen het kartonnetje waar je op sabbelt.
Volgende keer inderdaad laten testen, 25I-NBOMe is goedkoper dan LSD. maar niet bepaald beter.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden