LSD, Alice in wonderland bestaat!


Recommended Posts

Hallo,

Vannacht mijn eerste zegeltje op mijn tong neergelegd zelf ben ik er nog van aan het bijkomen, wat is LSD een onwijs mooi middel ga ik het vaker doen? Ja maar met regelmaat, ben er meer uitgeput uitgegaan dan dat ik er in kwam hier komt het verhaal.

achtergrond informatie
We waren met zijn vieren ik & M gingen LSD doen, N ging 2CE doen en S ging XTC doen.

25 Oktober 2014
Rond half 12 werd ik wakker, de zenuwen waren weg het was veranderd na er onwijs veel zin in te hebben. Het was gewoon een zaterdag als elke wakker worden, rustig aan doen, naar mijn ouders, weer na huis.
Twee broodjes pindakaas gegeten en rond acht uur na mijn vrienden gegaan waar we de LSD zouden nuttige.

Bij vrienden thuis
Lekker aan het kletsen, blowtje komt te voorschijn die roken we eerst even op gaan we er ieder geval goed in.
Rond negen uur leggen we ons eerste halve zegeltje op onze tong het smaakte ontzettend vies, maar volgehouden om een kwartier op de tong te leggen en door te slikken.

22:00
Eigenlijk verneemde we heel weinig we voelde ons meer ontzettend stoned dan dat we aan het trippen waren, nog even een uurtje wachten.

23:00
Nee nog niets, laten we nog maar een halfje nemen want we willen natuurlijk wel KEI HARD trippen. de andere helft van het zegeltje lag weer op de tong en we waren er weer op aan het sabbelen.

Tijdbesef is weg
Geen idee hoe laat het was, maar ik keek na een orchidee en ik zag hem in ''bloei'' staan, damn het begon.
Echt alles bewoog, het was niet eng integendeel de ene lach kick na de andere kwam opborrelen ik gok dat we 5 uur met zijn alle hebben gelachen S die XTC had snapte er geen drol van en had het gevoel dat we haar uitlachten wat niet het geval was alles was gewoon ontzettend grappig.
er hing een fotoreeks aan de muur het was gewoon 3D portret, naast de bank stond een plantje met een ananas erin hij groeide en kromp en groeide weer en kromp wat een vaag gezicht.

Het idee was om Alice in wonderland op te zetten, na vijf minuten weer uitgezet want we snapte er helemaal niets meer van.
S ging in bad uiteindelijk toen ze in bad zat kwamen we met zijn drieën er bij zitten want god het was zo interessant al die lichtjes, alles bewoog weer het was weer een klein ''wereldje'' in het huis.
Naar de WC gaan was ook een hele beleving.

Rond vier uur (gok ik) ging M best wel slecht, hij vond zichzelf er ontzettend stom uitzien iedereen vond het natuurlijk niet zo want hij was nog steeds de zelfde persoon als 8 uur geleden tijden heeft hij dat gedacht S ging na bed en wij bedachten om de TV maar aan te zetten.
House, snapte het precies wist ook precies wat er met dat meisjes aan de hand was M voelde zich weer langzamer hand beter worden hij ging ook helemaal op in house.
Na house richting bed gegaan, 4x eruit gegaan want maakte me overal druk om waar is mijn huissleutel? he shit moet weer na de WC waar is mijn string? (HAHA)
Om zeven uur bewoog alles nog steeds, ik was er zelf best wel klaar mee want wou slapen.

8:30
We werden weer gewekt door M, want we moesten om 10 uur na huis, S moest werken maar hij dacht dat het half 10 was maar de klok ging een uur terug haha.
Om 10 uur opgehaald en thuis nog tot 1 uur geslapen, toen maakte me vriend me wakker en daarna weet tot vijf uur geslapen.

Conclusie :
Het is een onwijs goeie drug, mindfuck viel bij mij wel mee snapte niets meer maar bij mij gaf het niet elke keer dacht ik het gaat wel over en ik hoef ook niet alles te snappen.
Maar het is echt geen drug om even gezellig te doen met vrienden. 
Voorbereiding, uitrusten, en geen verplichtingen is een must dan komt het helemaal goed vertrouw elkaar en wees heerlijk open!

Albert hoffman bedankt!

smile.gif 
Annemarley

Link naar bericht
Deel via andere websites

Wat goed.! Klinkt als een mooie nacht met veel nieuwe belevingen. En als de klok een uur terug gaat- dat zijn bij uitstek ideale momenten voor een tripnacht :-o

 

Wat verder opvalt is.. dat ik het idee heb dat jij aardig 'bewust' met middelen omgaat (ook afgaande op je vorige report..). Alsof je net dat beetje meer in control bent dan de gemiddelde tripper. Ervaar je dit zelf ook zo? En zo ja.? Enig idee waar dat talent vandaan komt?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden