7,5 gram Atlantis + lachgas


Recommended Posts

Dit is dan mijn eerste tripreport.

 

7,5 gram atlantis + lachgas samen met vriend D. Ik schrijf dit 2 dagen erna.

 

We hadden alles perfect gepland. Ik had 's ochtends één broodje gegeten en we hadden vroeg afgesproken waarna we gelijk de truffels gingen eten. Het was toen rond 10 uur. We wisten ongeveer wat we moesten verwachten want we hadden al eerder tampanensis genomen en dat was best wel heftig. Dus we verwachtte dat atlantis nog heftiger zou zijn. De truffels waren net als toen niet te vreten. Nadat we ze gegeten hadden gingen we even de hond uitlaten voordat de truffel in zou kicken. Toen we eenmaal terug waren maakten we de kamer donker en gingen we op de bank zenuwachtig wachten op de effecten. Na een kwartiertje kwamen dan dus ook de eerste effecten. Eerst zware benen en ogen en iets later kreeg D een enorme lachkick en lachte eigenlijk de hele tijd om niks. 5 minuten later kreeg ik hetzelfde. Toen we tampanensis deden gingen we de hele tijd praten wat we ook gefilmd hadden en nogal dom vonden (de manier waarop we praatte klonk namelijk nogal dom). We besloten dus deze keer te proberen zo min mogelijk te praten. Maar we begonnen toch steeds weer te praten na ongeveer 10 seconden. Niet praten was dus bijna onmogelijk.

 

Ik moest niet normaal vaak naar de WC. Geen idee waardoor dat kwam. Toen ik mijn handen ging wassen bleef ik een minuut staren naar mijn handen en verwonderde ik mezelf hoe lekker het water aanvoelde. Na ongeveer een halfuur lagen we al hard te trippen op de bank. We hadden visuals verwacht maar die zagen we totaal niet (geen patronen, vervormingen enz.) maar alles werd wel ''hd'' en sommige dingen waren vaag. Toen ik weer eens terugkwam van de WC vertelde D dat hij een snicker proefde voordat hij hem eette. En alle ingrediënten apart. Opeens ging mijn moeders telefoon af waardoor we heel erg schrokken. Na een uur lang trippy filmpjes te kijken besloten we om lachgas te doen. Ik had nog nooit zon intenste lachgas trip gehad. Ik kreeg bijna geen lucht meer omdat ik zo hard moest lachen. Even later vonden we dat we naar buiten moesten gaan. Eerst vonden we dat heel eng maar na een tijdje aarzelen gingen we toch naar buiten.

Het was eigenlijk ideaal want iedereen was natuurlijk op zijn werk of school. Er was dus bijna niemand buiten. D begon steeds te huppelen wat ik maar een eng idee vond want ik dacht dat als iemand ons zou zien, dat ze dan zouden weten dat we truffels op hadden. Maar hij stopte na een tijdje met huppelen. Tijdens het lopen naar de perfecte plek die ik bedacht had kwam ik halverwege op de conclusie dat we pas halverwege waren terwijl het leek of we al uren onderweg waren. We kwamen langs een baisschool en toen we naar binnen keken zagen we dat ze al activeboards hadden. Voor een moment dachten dat we in de toekomst waren. Wat normaal 5 minuten lopen was leek nu wel 2 uur. Toen we eindelijk bij de perfecte plek kwamen begon D helemaal van: ''Wauw kijk eens wat een mooie plek'' ''De natuur is ook zo mooi''. Het was een houten bankje op een grindpad bij het kanaal. Als ik er normaal kwam vond ik het niet zo speciaal. Maar onder invloed van de truffels was het het mooiste wat ik ooit had gezien. Eenmaal zittend op het bankje rookten we een sigaretje. Die sigaret was ook veel lekkerder dan normaal.

 

Na een paar minuten om ons heen kijken (helemaal onder de indruk van de natuur) begonnen we opeens keihard te filosoferen en praten over ons leven (onderwerpen waar we het normaal nooit over hebben). We zagen mensen aan de overkant van het kanaal lopen en begonnen ons af te vragen hoe hun leven eruit zou zien. Alles was prachtig en we dachten de hele tijd alleen maar positief. We kregen ook de intentie om goeie dingen te doen met ons leven en iets te bereiken. D wou de hele tijd heel graag naar de Albert Heijn ook al hadden we geen geld bij ons. En telkens als ik vroeg waarom hij zo graag erheen wou wist hij het niet. We filosofeerde dat de Albert Heijn het onbekende doel is in het leven en je hard moet werken om een onbekend doel te halen. 

Een punt vonden we het belangrijkste: dat als je truffels doet, moet je het niet alleen doen om het trippen (het zien van visuals enz.) maar ook om het filosoferen en het mooi vinden van de natuur en de wereld om je heen. Na een uur zitten filosoferen gingen we weer terug naar huis. Eenmaal thuis gekomen besloten we te gaan eten omdat het half 1 was. Het voedsel en drinken smaakte veel lekkerder dan normaal. Tijdens het eten hadden we natuurlijk ook zeer veel gepraat en D vond het een goed idee om de film Superbad te gaan kijken. Ik moest hem eerst downloaden want ik had hem niet op dvd. Normaal gesproken zou ik nee zeggen omdat het te lang duurt om het te downloaden enz. Maar toen stemde ik gelijk toe. 

 

Terwijl de film werd gedownload gingen we nog een paar keer lachgas doen. (Deze waren ook enorm intens). En daarna Superbad kijken waar we veel meer om moesten lachen dan normaal. Om ongeveer 2 uur was de trip voorbij. Het was ons opgevallen dat het maar 4 uur duurde ipv 6. Bij tampanensis duurde het ongeveer 5 uur voordat we weer normaal waren. Toen Superbad was afgelopen was het 4 uur en we functioneerde weer helemaal normaal. In tegenstelling tot tampanensis waren we totaal niet moe na de trip. Die avond heb ik ook gewoon mijn huiswerk gemaakt. De volgende dag waren we wel een beetje duf. Het was ons ook opgevallen dat al onze ervaringen van die dag in hoofdstukken verdeeld leken te zijn.

 

Dus ja in het algemeen was het een hele leuke ervaring. Maar de volgende keer moeten we wel een hogere dosis nemen dan 7,5 gram voor de beloofde visuals op de verpakking.

 

Positieve effecten:

- Alles werd positief, geen enkele negatieve gedachten dus geen sprake van een badtrip

- Je had het gevoel alsof er een glazen wand om je heen zat waardoor je de wereld zag

- Een fijn tintelend gevoel over je lichaam

- Zin om dingen te gaan doen/om iets te bereiken

- De zintuigen werken intenser

 

Negatieve effecten:

- D had even pijn in zijn buik maar geen misselijkheid

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden