Ervaring producten Azarius?


Recommended Posts

Hallo ruimtereizigers,

ik ken de webshop van Azarius nu al een tijdje en wil steeds een aantal producten bestellen maar aangezien ik niemand ken die er ervaring mee heeft, ga ik liever gewoon langs de 'tastbare' smartshop.

Ik heb nu wat wietzaden besteld, maar zijn er hier mensen die ook andere producten geprobeerd hebben?

c:

 

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ja, over de Trip-E capsules van andere smartshops heb ik best veel gehoord. Een vriendin van mij nam ze wel eens, ik snap niet waarom ze die vaker nam aangezien ze meestal eerst moest overgeven en diarree kreeg, waarna ze een dag en een nacht in een dromerige space zat. Ben gaan vragen bij de smartshop in Maastricht en de medewerker vertelde me dat er eigenlijk bijna nooit mensen voor terug komen.

Denk dat die dingen bij iedereen n andere werking hebben..

Ik wilde eigenlijk graag de herbal speed of guarana poeder bestellen voor wat meer energie zonder chemische troep, maar heb best een redelijke resistentie opgebouwd geloof ik dus ik wil mijn geld niet weggooien als ik er niks van ga voelen.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Happycaps (oa trip-e) zijn geldverspilling, je merkt er nauwelijks iets van, is volgens mij meer een placebo-effect dan dat het echt iets doet. Ik heb op een ander forum een report geschreven over mijn ervaring met die troep: http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?f=21&t=53336&p=1160039

 

Ik heb een paar keer salvia 5x extract geprobeerd, maar dat had ook niet echt effect. Ik vind salvia wat onhandig met innemen (salvia goed verhitten, gloeiend hete lucht inademen en dat 20 tot 30 seconden vasthouden).

 

Truffels zijn tot nu toe het enige wat ik de moeite waard vind. Met de Azarius webshop heb ik wel ervaring, ik heb er ooit een keer een precisieweegschaal gekocht, Was 2 dagen later bij mij bezorgd als ik het me goed herinner.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Heb er ook wel eens salvia besteld volgens mij en wat spullen om paddo's mee te kweken (vermiculiet, sporen enzo). Producten en service zijn wat mij betreft helemaal ok, ruim assortiment.

 

Die Happycaps vond ik ook maar matig, volgens mij krijg je hetzelfde effect door een flinke lading druivensuiker achterover te werken.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden