Erowid


Recommended Posts

er staan lieftalige extractie methodes voor drugs op, en idd doseringen en ervaringen. ik wil van de gifsla (wild lettuce) nog een keer een soort opium extract maken, die dus niet verslavend maar wel giftig in hoge dosis is

vrijwel alle drugs zijn giftig :P

Link naar bericht
Deel via andere websites

Uiteindelijk heeft alles LD50 (lethal dosage bij 50% van de geteste steekproef. Voor veel dingen is deze belachelijk hoog (LSD heeft bijvoorbeeld een LD50 van 200 ug per kilogram lichaamsgewicht. Ik weeg bijvoorbeeld 65 kilogram, dus vermenigvuldigen met 200= 13000 ug. Gezien je meestal doseert onder de 500 ug, is dit nogal veel).

Ik gebruik erowid vaak als research site. Ik studeer psychologie, en vind vooral neuropsychologie erg interessant, vooral hoe drugs dan werkt op verschillende receptoren. Op erowid staat een stuk meer dan alleen de effecten en tripreports (:

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik zoek meestal zelf ook info op als ik iets nieuws ga proberen. Vaak Via het internet maar ook heel vaak via mensen die ik ken met ervaring. Gelukkig heb ik ook vrienden die al vanalles hebben geprobeerd dus als het me echt nodig lijkt of als het me gewoon leuk lijkt nodig ik deze ervaren mensen er ook graag bij uit.

ZekerHeid en het gevoel dat je minder Risico hebt op erge dingen in wat voor richtingen dan ook voelt altijd fijn.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden