Recommended Posts

Beste lezers,

 

Ik heb inmiddels rond de zeven keer getript met vrienden, alle keren erg goed bevallen. Nu zit ik sinds een paar maanden op kamers, en het blijft aan me vreten om eens een keer alleen te trippen op mijn kamer. Ik heb het alleen nooit helemaal gedurfd. Hebben jullie er ervaring mee? Zo ja, let me know!

 

Greetz

Link naar bericht
Deel via andere websites

Als je zeven keer getript hebt, lijkt me dat genoeg ervaring om het in je eentje te kunnen. Dit ligt geheel aan de soort ervaring natuurlijk, en hoe goed je jezelf kent tijdens de trip.
Mijn eerste trip was alleen, en vondt het vrij moeilijk om uit een 'loop' te komen. Maar na een aantal keer trippen werd dit makkelijker.

Zorg ervoor dat je niet gestoord wordt, geen aankomend tentamen waar je over twijfelt o.i.d. enzovoort enzovoort.
En het is altijd handig om iemand in de buurt te hebben die je kan bellen.

Succes en veel plezier!

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb zo'n keer of 10 getruffelt, waarvan 3x alleen. Ik moet zeggen dat het mij heel goed is bevallen, behalve de laatste keer. Wat Reknak ook zegt, zorg dat je niets moet de volgende dag en haal alles weg wat mogelijk de trip kan verstoren (Ouders, postbodes, mobiele telefoons, etc.) 

 

De keren dat ik het alleen deed was op mijn kamer en ik moet zeggen dat ik het geweldig vond. Ik zorgde dat alles wat ik moest doen gedaan was, zodat ik het zo laat kon maken als ik zelf wilde. Ik had alles bij de hand; eten, drinken, muziekboxje, laptop met komedies/series). Ik ging lekker in bed liggen, at de truffels op en ging een komedie kijken. De rest van de avond heb ik alles over me heen laten komen en gedaan waar ik op dat moment zin in had. Ik voelde me super relaxed de hele tijd.

 

De laatste keer ging het niet goed. Ik heb daar ook een report over geschreven: http://psytopia.nl/topic/841-sclerotia-the-dark-side/#entry4898.

 

Zorg dus dat je een goede voorbereiding kent!  :mrgreen:

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden