Ervaringen Truffel growkit


Recommended Posts

Hey allemaal,

Ik vroeg me af wie er allemaal ervaringen heeft met de truffel growkits. Ik had er twee voor de prijs van een (Atlantis).

Nu was mijn opbrengst een beetje aan de lage kant (83gr). Terwijl ze beweren dat er een opbrengst van 50 tot 80 gram in zou zitten.

Jullie andere ervaringen? Ik heb ze getest een grammetje of 10, en ze zijn wel erg goed. Ik vraag me alleen af als ik de dosering omhoog gooi, of de visuals dan ook sterker worden, of dat je alleen meer bodyload krijgt.

Iemand ervaring met de growkits?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik denk dat je een typfoutje hebt gemaakt, een opbrengst van 83 gram is niet echt aan de lage kant :-P
 
Het "probleem" bij die growkits is vooral dat de truffels in dat bakje van de kit zijn gekweekt en dus nog doorleven. Naarmate een truffel ouder wordt verliest hij vocht en wordt hij dus wat lichter van gewicht en daardoor sterker per gram. Als zo'n kit dus al wat ouder is heb je een lagere opbrengst, maar netto nog steeds dezelfde effecten.
 
Los daarvan kan de opbrengst ook nog wat variëren aangezien truffels een natuurproduct zijn en dus niet altijd even regelmatig groeien.

 

Naar mijn ervaring zit er wel een "plafond" aan de visuals, bij mij heeft een hogere dosering niet echt een versterkend effect op visuele hallucinaties maar vooral op de "brainfuck", of hoe je het ook noemt. Maar dat kan uiteraard per persoon verschillen.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik denk dat hij 83 gram in totaal bedoelde, dus van die twee growkits.
Ikzelf heb 3 growkits gekocht, heb er een gebruikt, opbrengs was 40 gram, dus ook iets onder wat er gemiddeld van af zou moeten komen.
Maar het is nog steeds goedkoper dan truffels kant en klaar kopen.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Klopt reknak,

Op twee growkitjes in het totaal vond ik dat een beetje matig. Ik had nu 3 growkitjes Pandora en nu had ik 190 (!) gram 8-)

Viel me ook geleik op dat de Pandora truffels een stuk groter zijn als Atlantis. Ik had er een truffel tussenzitten van 25 gram!!

Ben benieuwd naar de werking, het is een van de sterkere soorten en ik vond de Atlantis al hard gaan :shock: 

Maar tnxz voor de reakties, de opbrengst nu valt me zeker niet tegen!

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden