Recommended Posts

Yo,

Wat is jullie favoriete truffel? Ik heb nu de Atlantis en de Hollandia op, maar ik ben op zoek naar een truffel waar de nadruk het meeste op het visuele gelegd word. Ik vind de rest niet erg om erbij te hebben, maar is maar net waar je zin in hebt.

Ik ben benieuwd wat dat betreft naar de Fantasia, die zou vooral visueel zijn en bij de rest wat lager scoren.

Iemand ervaring met Fantasia en zo ja, hebben jullie dit ook zo ervaren?

 

GrtzZz

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb zelf alleen ervaring met Atlantis en Hollandia (beide van Magic-truffels.nl). Ik heb zon 5x Atlantis gedaan en 2x Hollandia. Wat ik merkte is dat ik bij Atlantis een meer chille gemoedstoestand had. Ik was erg lacherig en alles was mooi. Tevens heb ik ook zeer goede en serieuze gesprekken kunnen voeren onder invloed van de Atlantis truffels. Bij Hollandia was ik wat meer in mezelf gekeerd en was de omgeving heel heftig. Ik heb bijvoorbeeld een uur met een opgevouwen sok in mijn handen gezeten, zo onder de indruk was ik van het bolletje sok. Ook had ik diepere gedachtes met de Hollandia, wat serieuzer kan ik wel zeggen.

 

Met beide truffels had ik mooie cev's. Hallucineren heb ik nog nooit echt gehad dus daar kan ik verder weinig over zeggen.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Heb net als Nuffsaid ook ervaring met Atlantis en Hollandia, alleen was de Hollandia van een andere webshop. Ik sluit me aan met zijn mening. Heb niet bepaald heftige hallicunaties gehad, anders dan dat bepaalde simpele dingen heel interessant kunnen zijn. Als je echt flinke hallucinaties wilt zien, moet je wat anders hebben dan truffels/paddo's. Heb een keer een zegeltje gehad, en dat was best overweldigend. Alles werdt vloeibaar en rekbaar. Maar dat kan misschien een stapje te ver voor je zijn. Maar om je vraag te beantwoorden is de Atlantis mijn favo truffel. Lekker relaxed trippen in de natuur, liefst met een vriend erbij voor leuke en diepzinnige gesprekken.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden