Truffelcake !


Recommended Posts

Je hebt spacebrownies, spacecake en weet ik veel wat nog meer. Met truffels heb ik geen ervaring, maar ga het heel snel proberen wss deze week nog.

Maar nu zit ik ineens te bedenken, kan je van truffels ook truffelcake maken?

Smaakt lekker lijkt me, dus het lijkt me niet eens zo'n slecht idee.

Heeft iemand dit welleens geprobeerd te maken? Zo ja, hoe? =)

Link naar bericht
Deel via andere websites

De werkzame stoffen in truffels kunnen niet goed tegen verhitting, dus de truffels met de cake meebakken kan ervoor zorgen dat de effecten minder zijn, of compleet verdwijnen.

Mocht je het willen proberen, dan lijkt me blenden (al dan niet gedroogd) en daarna in de boter of het beslag mixen de beste manier. Je zou de truffels natuurlijk ook in kant en klare glazuur of bakkersroom o.i.d. kunnen mixen en dat dan achteraf over de cake smeren.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 weeks later...

Of suikers de effecten in een trip echt onderdrukken is niet echt duidelijk, er zijn verschillende wel/niet verhalen.

Persoonlijk denk ik dat gebruikers, door niets te eten tijdens hun trip, een te lage bloedsuikerspiegel kunnen krijgen. Dat zou voor een bad trip kunnen zorgen, wat je dan weer op kunt lossen door iets met suikers te eten.

Ik heb het iig nog nooit meegemaakt dat suikers m'n trip minder intens maakte (En ik eet meestal verdomd veel snoepjes tijdens een trip).

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden