Iemand al getript op Datura?


Recommended Posts

Daar ben ik ook wel benieuwd naar. Nooit geprobeerd, ben niet zo'n fan van middelen die je de hoek om helpen bij een iets te hoge dosering en een delirium lijkt me sowieso niet koel. In die hoek is de Amanita muscaria (vliegenzwam) nog een beter plan, lijkt me nog steeds geen pretje, maar je komt iig minder snel echt in problemen bij een te hoge dosering.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 1 month later...

Iemand al ervaring met Datura? Ik weet dat mijn ma het in de tuin heeft staan maar als ik dit zo lees is het volgens mij echt scary shit :shock:

 

 

 

Meh, inderdaad. Wil je niet echt proberen over het algemeen. Geeft gemiddeld genomen donkere- nasty tripambience.

Alleen voor de hardcore fans :-P

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 7 months later...

Jep, ik heb al eens getript op Datura, of Doornappel, zoals het ook genoemd wordt, en ik kan bevestigen wat er over gezegd wordt: scary shit, lol...

 

Ik moet er bij vermelden dat het al lang geleden is dat ik dat geprobeerd heb en dat de omstandigheden waarin ik dat deed allesbehalve ideaal waren. Ik kreeg destijds van iemand een plastic zakje vol groene blaadjes, met de mededeling: 'eet op, wordt je stoned van!' en ik, idioot die ik destijds nog was, deed dat ook nog. Het resultaat was er ook naar: ik heb getript als een dolle, maar niet bepaald prettig: van het grootste deel van die dag ben ik de film volledig kwijt, en aan het einde ervan vond ik mezelf terug ergens midden op straat, alleen nog gekleed in een spijkerbroek. Ik werd door de politie naar huis begeleidt...

 

Ik heb het daarna nog twee of drie keer gehad, en daarvan liep het nog èèn keer helemaal uit de hand. De beide andere keren waren wel leuk, maar heftig. Het probleem van doornappel is dat het niet of nauwelijks te doseren is: elke plant is weer anders in de hoeveelheid werkzame stoffen die er in zitten, en dan verschilt het ook nog eens wat je er mee doet en welke delen van de plant je eet, of rookt, of thee van maakt, met als gevolg dat je al snel teveel werkzame stof binnen krijgt (atropine, onder andere, een naar goedje...)

 

Kort samengevat: niet aan te raden, zeker niet voor de beginnende psychonaut, en als je het toch gaat doen: zorg dat er een nuchter iemand bij je blijft...

 

Vriendelijke groet,

 

Demion 

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden