Truffelthee met smaakjesthee


Recommended Posts

Ik ga het weekend truffelthee maken, dit heb ik een tijd terug ook al gedaan, maar ik vond het zó smerig... :lol: dat ik een smaakjesthee wil toevoegen.

Nu heb ik ergens gelezen en ik weet niet meer waar dat er is smaakjes thee een bepaalde stof zit die je dus niet in je truffelthee mag doen.

Of het waar is weet ik niet, dus vraag ik het aan de ervaren truffeltheegebruikers hier. :D

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik kan me bijna niet voorstellen dat er in thee met een smaakje stoffen zitten die de effecten in truffels negatief beïnvloeden. Maar de smaken thee die ik ken zijn meestal niet zo sterk, dus weet niet of het de truffelsmaak echt gaat verhullen. Je zou het ook met honing kunnen proberen..

Link naar bericht
Deel via andere websites
Ik kan me bijna niet voorstellen dat er in thee met een smaakje stoffen zitten die de effecten in truffels negatief beïnvloeden. Maar de smaken thee die ik ken zijn meestal niet zo sterk, dus weet niet of het de truffelsmaak echt gaat verhullen. Je zou het ook met honing kunnen proberen..

Ik hoorde iemand die het daarom door de soep heen deed. Omdat dat een veel sterkere smaak heeft dan thee. Of het een aanrader is weet ik niet, hem was het in ieder geval wel goed bevallen.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden