• 0

First-time tripper een geweldige ervaring geven!


urukhai

Vraag

Hallo allemaal!

 

Allereerst, fijn om terug te zijn :mrgreen:! Ik ben anderhalf jaar niet meer op dit forum geweest, terwijl ik er eerst regelmatig op poste 8-)! Toen heette het nog magic-truffles forum of niet?

 

Maar goed, ik heb zelf dus al ervaring met truffels (ik denk dat ik al wel vaker dan 10 keer truffels heb gedaan). Ik ga deze week trippen met een kameraad die al twee keer eerder truffels gedaan heeft en een kameraad die nog nooit truffels gedaan heeft. Dit gaat gebeuren op de studenten kamer van de vriendin van een van deze jongens. Ik voel me, als meest ervaren tripper, toch wel verantwoordelijk voor de ervaring die de andere twee gaan krijgen. Voor mij en de kameraad die al ooit getript heeft is de laatste trip alweer (jammer genoeg) zeker een jaar geleden, zo niet langer. Waardoor het voor ons dus ook een soort van ''eerste keer'' is, meer een ''eerste keer in lange tijd''. Een soort van herontdekking van de truffelwereld  :mrgreen:.

 

Qua dosering zit ik zelf het liefste op 7,5 gram, waarbij de sterkte van de truffel gevarieerd wordt van gemiddeld tot sterk. Ik vind een half bakje fijner, omdat je dan nog in staat bent een gesprek redelijk te volgen en niet helemaal in je eigen gedachte verzeild raakt. Ik trip tenslotte met vrienden, dus daar wil je ook een leuk en volgbaar contact mee kunnen houden  :-P. De dosering van mijn eerste trip was ook 7,5 gram, het was er toen der tijd een van freshbox genaamd space shuttle. Ik gok dat die qua sterkte een beetje richting tampanensis gaat, als iemand mij hier in bij kan/moet stellen wordt dat gewaardeerd :mrgreen:. De truffel die ik mijn vrienden wil geven, daar twijfel ik nog een beetje over. Ik zat te denken aan 7,5 gram tampanensis per persoon, maar weet niet of ik misschien toch een minder potente soort wil halen. Ik weet namelijk niet hoe groot de studenten kamer is waar we in gaan trippen, als deze te klein is, wordt het misschien beknellend. Toen ik de eerste keer tripte, heb ik ze ook gegeten, wat ik deze keer zeker niet van plan ben. We willen er soep van maken, waardoor de trip weer een tikje sneller opkomt en intenser ervaren wordt natuurlijk.

 

Al met al voel ik me dus een beetje verantwoordelijk voor mijn mede trippers en wil ik ze een zo positief mogelijke ervaring laten beleven. Ik wil ze de trippy gedachten laten ervaren, de lachkicks, de cev's en ook de pure stilte in je kop die je ervaart wanneer er heerlijke muziek aan staat  :mrgreen:! De dosering lijkt me hier zeer belangrijk in, ik wil de dosis niet te laag leggen, maar ook zeker niet te hoog. We zorgen ook dat we lachgas hebben, wat iedereen al wel een keertje gedaan heeft. Lachgas icm truffels is toch van een heel andere wereld dan lachgas nuchter  :mrgreen:! De eigenaresse van de studenten kamer is er trouwens ook bij, ze blijft waarschijnlijk nuchter, maar misschien wil ze een klein beetje truffels (iets in de richting van 3 tot 4 gram, voor een minimaal effectje).

 

De eerste truffel ervaring is iets zeer speciaals, waar ik zelf nog vaak aan terug denk. Ik verheug me erop om weer iemand te kunnen introduceren in deze wondere wereld, we hebben er zin in en hadden al lang het plan om truffels te gaan doen met zijn drieën. Ik heb ze zelfs mijn trip report van de maand laten lezen, dat hier nog ergens op de site staat  :mrgreen:!

 

Als mensen tips/tricks/aanbevelingen/ervaringen of vragen hebben, hoor ik ze graag  :mrgreen:! Ik ga na de trip ook zeker ergens de tijd proberen te nemen om een report te schrijven  :mrgreen:!

 

Greetings from hyperspace!

Link naar bericht
Deel via andere websites

0 antwoorden op deze vraag

Recommended Posts

Er zijn nog geen antwoorden gegeven op deze vraag.

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden