pandora truffel


Recommended Posts

Hallo allemaal,

 

wij hebben de growkits van pandora in huis en hebben vandaag een deksel verwijderd zodat we vrijdag kunnen gaan trippen. Nu vroeg ik mij af of hier iemand misschien ervaring met deze truffels heeft? Ik zelf heb 2 keer eerder getript, een keer op de purple rain en op de atlantis. Ik had best een angst om bad te gaan en merkte dat ik hier dan ook mee bezig was. Mn vriend heeft het niet zo ervaren en hij wil wel een goede trip hebben. Ik kan verder nergens iets vinden over de pandora truffel, hoe sterk ze zijn etc....

 

Hoeveel gram zouden jullie aanraden? 

 

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik ben via google op de volgende info gekomen betreffende de sterkte van de pandora truffel:

 

The psilocybe Pandora is among the strongest varieties of magic truffles. These nutty nodules scored a 4.5 on our 5 finger scale and should be treated with reverence. 3-5 grams of the psilocybe Pandora are sufficient for a mild trip and a first experience with magic truffles. 10 grams is a dose for the advanced psychonaut and a full pack of 15 grams is a profound exploration of your mind and should be reserved to the most experienced users.

 

Ze lijken me aardig sterk dus, zelf trip ik het liefst op 7,5 gram. Maar met een truffel die me wat sterker lijkt dan een truffel als de atlantis, zou ik zelf eens met 5 gram beginnen. Al weet ik natuurlijk niet of je met je vorige trips 7,5 gram of 15 gram per persoon op had. Wanneer je de vorige keren telkens 15 gram op had, kun je best 7,5 gram van deze nemen neem ik aan. Het lijkt me sterk dat deze soort twee keer zo sterk is als de atlantis namelijk. Rustig opbouwen kan natuurlijk nooit kwaad en aangezien je genoeg truffels hebt (uit zo'n growkit haal je er best een aantal geloof ik), wanneer het effect dan te zwak is, kun je altijd wat meer truffels eten in een volgende trip. De truffels die je niet van plan bent meteen op te eten, zou ik wel drogen óf in de koelkast bewaren. Verder heb ik trouwens nog nooit van pandora truffels gehoord, dus ik heb ze sowieso nog nooit gegeten.

 

Wat vond je van de purple rain truffels? Ik heb ze zelf één keer gehad, een halve bak. Ik vond ze opvallend visueel, maar dat kan er ook helemaal aan hebben gelegen dat we het in een lichte, vrij witte kamer gedaan hebben. Op het bakje stond ook dat ze super visueel waren, maar ik ben een beetje sceptisch over die schaalverdelingen op die truffels. Lijkt me meer een commercieel trucje, dan dat er een bepaalde wetenschap achter zit.

Link naar bericht
Deel via andere websites

hm, dat quoten lukt me niet en lijkt me onzin om je hele verhaal te quoten ;-)

De vorige keren hebben we beiden 15 gram gehad. Ik weet niet of drogen ons gaat lukken, zijn nog niet heel erg bekend natuurlijk in de truffelwereld ;-)

 

de purple rain vonden wij ook wel visueel. Maar toen we deze truffels namen was het eigenlijk een impulsieve actie dus we hadden ons niet heel erg goed voorbereid en gewoon gegeten die dag. Ik geloofd dat we die keer naar het songfestival zaten te kijken en dat alles op tv echt ontzettend raar overkwam, alsof we naar een cartoon keken. Kleuren waren heel erg intens, alles leefde en ademde.... 

 

Ben erg benieuwd naar de pandora! Mn vriend wil 12,5 gram proberen..... 

 

======== Jammer trouwens dat er weinig activiteit is hier op deze site.... =========

Link naar bericht
Deel via andere websites

Op dit forum staan wat handige topics over truffels drogen. Heel moeilijk is het niet, anders kun je altijd nog even googlen  :mrgreen:.

 

12,5 gram is wel te doen denk ik, als je zelf bang bent om fout te gaan kun je beter een wat lagere dosis nemen. tussen de 8 en 10 gram scheelt al in intensiteit dan 12,5 gram. Maar dit is natuurlijk aan jezelf, als je je goed voorbereid komt het vast wel goed  :mrgreen:!

 

Bij mij was purple rain ook heel erg visueel, ik ga over een paar dagen met twee vrienden trippen waarvan het de eerste keer wordt van één van de twee. Ik zit eraan te denken om gewoon een halve bak purple rain te halen per persoon, aangezien die me toen zeer is bevallen.

 

Ik vind het ook jammer, toen ik hier anderhalf jaar terug nog veel op het forum zat was het een stuk drukker! Zouden er manieren zijn om dit forum te promoten en drukker te krijgen? Een sterke community van verstandige truffelgebruikers is zeer belangrijk om mensen te informeren en ervoor te zorgen dat mensen de truffel op zijn best kunnen ervaren.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Er staan inderdaad handige tips op maar ik ben altijd bang dat het niet gaat lukken ofzo. Maar goed, we gaan denk ik de manier met de weckpot en rijst proberen. :-)
Ik ga de 10 gram proberen denk ik. En voorbereid ben ik dit keer zeker wel! haha

De glowsticks zijn in huis, vlinders die ik op ga hangen, een livingcolour lamp, lichtslang achter de bank en nu nog wat eten in huis halen. En een goede playlist... want daar wil ik niet mee zitten als ik aan het trippen ben ;-)

 

Sja, geen idee hoe je het zou kunnen promoten. Misschien alleen al door hier wat meer berichten te plaatsen dat anderen dat ook sneller zullen gaan doen. Als een site "dood" is zullen beginnende truffelmensen hier ook niet reageren omdat ze toch geen antwoord verwachten. Maar goed, dat is mijn idee..... 

Ik vind het ook zeker een goede zaak dat je goede info krijgt als je voor het eerst truffels gaat nemen. Want het is niet zomaar iets... En ik vind het zelf fijn om tips te krijgen over hoe je je trip het best kunt beleven, wat kun je er zelf aan doen? Hoe kun je het misschien zelf sturen? Wat zijn de "valkuilen". etc.....

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden