Tripreport eerste keer truffels (atlantis)


Recommended Posts

Na dagen onderzoek te hebben gedaan was het zo ver. In de ochtend van 18 maart heb ik met T, een goede vriend,  voor het eerst atlantis magic truffels gegeten.

 

T en ik hebben qua drugs alleen ervaring met wiet en alcohol. Ik had toevallig al onderzoek gedaan in truffels en kwam met het idee om truffels te doen. T was direct enthousiast en stemde er meteen mee in.  Die avond hadden we meteen afgesproken om te beslissen welke soort truffel en welke dosering we zouden nemen. Ik had van andere mensen gehoord dat de trip best heftig was, daarom kozen we de atlantis truffels en een dosering van 7 gram. Ik zou bij T slapen zodat we de truffels in de ochtend konden eten.  In de avond van 16 maart zijn we om 23.00 uur gaan slapen zodat we goed uitgerust aan de trip konden beginnen. De wekker ging de volgende dag om 9.00 uur. We namen beiden nog even een douche en trokken de comfortabelste kleren aan die we hadden.  Dit resulteerde voor mij in een dikke Gaastra trui die vijftig maten te groot was, geitenwollen sokken en sloffen met geitenwol er in. Ik ben erg slank en lang dus T nam uitgebreid de mogelijkheid om mij vierkant uit te lachen. Ik had erge trek dus ik at nog een licht verteerbare witte boterham. Ik pakte de truffels erbij en ik woog de truffels af. Met de truffels in onze handen gingen we op de comfortabele bank zitten in de woonkamer. Ik vertelde T nog even hoe smerig ze zouden smaken en dat hij goed moest kauwen. Ik telde af van drie naar nul en we stopten de truffels in onze mond. We vonden de smaak meevallen maar had na het doorslikken een zeer zure nasmaak. Deze was echter na twee minuten al weer verdwenen. Ik voelde nu toch wel de spanning  en wist niet zo goed was ik moest verwachten. Ik dacht het effect al na vijftien minuten te voelen, maar dit kunnen goed de zenuwen geweest zijn. We pakten de iPad erbij en keken twee afleveringen van de tv-serie Californication. Na de eerste aflevering voelde ik me een beetje misselijk, T had hier geen last van. Na de tweede aflevering was er al weer iets meer dan een uur verstreken. Ik  voelde me ondertussen weer prima. Toen T ging staan zei hij vol enthousiasme dat hij zweefde. Ik moest erom lachen en ging zelf ook staan. Ik voelde hetzelfde, wat een heerlijk gevoel! T beweerde dat hij de grond licht zag bewegen, maar ik zag dit niet. Toen zijn we naar T's kamer gegaan. Zijn kamer bevindt zich op de eerste verdieping dus we moesten een trap op lopen. Dit voelde nog raarder dan het opstaan. We gingen achter de computer vage filmpjes kijken zoals fragmenten van de Jimmy Kimmel Show. Na enkele minuten werd alles wat we deden en zagen hilarisch. T zei dat ik de hele tijd rare geluiden maakte, hier hebben we twee minuten de slappe lach om gehad.  Hierna viel ik bijna van mijn stoel af. Deze had geen leuning dus dat had ik wel aan kunnen zien komen. Ik denk dat we op dat moment op de piek zaten van de trip. Toen kwam het moment dat ene vriend van T en ik belde. Dit was denk ik het moeilijkste telefoongesprek wat ik ooit gevoerd heb.. Capabel klinken was een flinke klus en we kraamde dan ook onzin uit. Tijdens het gesprek was er echter een klein paniekmomentje. De moeder van T was ons aan het bellen. We wisten niet zo goed wat we moesten doen dus waren we weer naar beneden gelopen. Beneden merkte ik de visuals het meest. De woonkamer van T heeft veel houten muren waar patronen op zitten. De witte vloer is ook van hout met patronen. De planken op de vloer zag ik sterk langs elkaar bewegen. T kwam er achter dat de vloer naar je toe groeide als je dichtbij de vloer ging zitten. Hij beschreef dit als het herrijzen van Felix de Feniks (de rode vogel uit Harry Potter 2) uit de as. We realiseerden ons dat we al meer dan twee uur niks gedronken hadden dus T bereidde een Latte Macchiato voor ons beiden. Ik ging ondertussen even op de bank zitten. Een meter of twee voor de bank hing een spiegel. Ik vond mezelf er raar uit zien en de spiegel draaide rondjes. Toen ik weer stond focuste ik me weer op de vloer. Ik was blijkbaar zoned out want ik zag hem niet aankomen.. Een bitch slap in slow motion belandde op mijn wang. T deed dit blijkbaar omdat hij dacht dat ik ervandoor was (of zoiets). Toen we weer boven waren merkten we dat de trip alweer minder werd. Ik voelde me mentaal wat stabieler, maar de body high was erg relaxed. Ik zei dat ik me niet vaak zo relaxed had gevoeld, T voelde het zelfde. In deze fase had ik weer moeite met het recht blijven zitten. We voerden erg goede gesprekken en we waren het overal met elkaar over eens. Iets later belde T's moeder weer. Hij nam op en het gesprek ging soepel. Na die prestatie hebben we gedeeld wat we allemaal mee hadden gemaakt en wat we allemaal gevoeld hadden. Toen we weer koffie gingen halen merkte T iets op. Onze vingers leken erg rond en een soort van op de handen van een hobbit. Ongeveer een uur later merkten we ook weinig meer van de body high.

 

Toen ik weer naar huis fietste was het mooi weer. Ik voelde me erg goed en voelde een sterke euforie. De trip heeft ons beiden zeer goed bevallen en is zeker voor herhaling vatbaar. Een lagere dosis is achteraf een prima beslissing geweest. Waarschijnlijk nemen we de volgende keer een hogere dosis of een andere soort truffel.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Mooi report! Fijn om te lezen dat je eerste keer zo goed bevallen is!

 

Morgen ga ik ook trippen, van de drie is er één die ook nog geen truffels gedaan heeft, dus ik ben benieuwd wat hij ervan vindt!

Dat lacherige en het langs elkaar af bewegen van de houten planken is echt typisch iets truffeligs.

Vooral de euforie die aan blijft houden nadat de truffels uitgewerkt zijn, vindt ik een van de beste bijwerkingen die het heeft. Het is een soort van omgekeerde kater, alles is net ff iets mooier, fijner en beter.

 

Verder heb ik twee kleine tips.

1. Zet altijd je telefoon uit! Ik hoef echt niet te hebben dat mijn moeder ineens belt en ik dan op moet nemen haha, maar gelukkig heeft de spanning je niet negatief beïnvloed  :mrgreen:.

2. Deel je volgende tripreport op in alinea's, dat lees een stuk makkelijker  8-).

 

Zeer leuk report, ik hoop er meer van je te lezen  :mrgreen:!

Link naar bericht
Deel via andere websites

Mooi report! Fijn om te lezen dat je eerste keer zo goed bevallen is!

 

Morgen ga ik ook trippen, van de drie is er één die ook nog geen truffels gedaan heeft, dus ik ben benieuwd wat hij ervan vindt!

Dat lacherige en het langs elkaar af bewegen van de houten planken is echt typisch iets truffeligs.

Vooral de euforie die aan blijft houden nadat de truffels uitgewerkt zijn, vindt ik een van de beste bijwerkingen die het heeft. Het is een soort van omgekeerde kater, alles is net ff iets mooier, fijner en beter.

 

Verder heb ik twee kleine tips.

1. Zet altijd je telefoon uit! Ik hoef echt niet te hebben dat mijn moeder ineens belt en ik dan op moet nemen haha, maar gelukkig heeft de spanning je niet negatief beïnvloed  :mrgreen:.

2. Deel je volgende tripreport op in alinea's, dat lees een stuk makkelijker  8-).

 

Zeer leuk report, ik hoop er meer van je te lezen  :mrgreen:!

Bedankt voor de tips, die neem ik zeker mee voor de volgende keer. Wat de euforie betreft ben ik het met je eens, dat is echt een goed gevoel.

 

Succes morgen!  :mrgreen:

Link naar bericht
Deel via andere websites

Leuk report en zo te lezen een leuke eerste ervaring :)

 

En inderdaad wat al gezegd is: volgende keer alinea's aanbrengen, daar leest het makkelijker door. Ik zelf heb het nog niet gedaan overdag ivm onze kinderen, daar moeten we eens een dagje voor gaan plannen als ze bijvoorbeeld bij opa en oma zijn. Ben namelijk wel erg benieuwd hoe het overdag overkomt.... 
Vanavond staat onze trip op het menu ;-) Zal pas rond 22:00 uur worden dus we moeten nog even geduld hebben. Straks ga ik eens kijken wat de growkit gaat opleveren.... 

 

Ik zou trouwens nooit de telefoon opnemen haha. Ben dan ook wel bang dat het me uit de trip haalt en het even een negatieve lading geeft. 
 

Jullie lezen snel een reportje van ons!

Link naar bericht
Deel via andere websites

Leuk report en zo te lezen een leuke eerste ervaring :)

 

En inderdaad wat al gezegd is: volgende keer alinea's aanbrengen, daar leest het makkelijker door. Ik zelf heb het nog niet gedaan overdag ivm onze kinderen, daar moeten we eens een dagje voor gaan plannen als ze bijvoorbeeld bij opa en oma zijn. Ben namelijk wel erg benieuwd hoe het overdag overkomt.... 

Vanavond staat onze trip op het menu ;-) Zal pas rond 22:00 uur worden dus we moeten nog even geduld hebben. Straks ga ik eens kijken wat de growkit gaat opleveren.... 

 

Ik zou trouwens nooit de telefoon opnemen haha. Ben dan ook wel bang dat het me uit de trip haalt en het even een negatieve lading geeft. 

 

Jullie lezen snel een reportje van ons!

Het telefoongesprek gaf ons wel een soort kick. (gelukkig)

Veel plezier vanavond!

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden