• 0

Overgeven?!?


truffeltjes

Vraag

(2x 15g hollandia en 1x 15g mexicana) Ik had men truffels besteld op dinsdag en ze zijn maandag toegekomen, ik heb ze in een potje (nog verpakt) in de frigo gelegd. woensdag heb ik één portie genomen 15g hollandia normaal eet ik ze niet (vorige keer werd ik er ziek van) maar deze keer heb ik toch 5g op gegeten en ik vind het persoonlijk echt vies dus heb ik de overige 10g versneden in kleine stukjes en in warm water gelegd voor 30min, ik voelde mij niet echt zo super sinds ik die 5g opgegeten had. ik had achter 30min de rest opgedronken en voelde mij goed, ik heb een super trip gehad (toch de eerste 4 uur) maar doen voelde ik mij misselijk en moest ik overgeven ik heb nog nooit in men leven zo erg overgegeven ookal was men maag helemaal leeg men lichaam wou nog steeds overgeven, de truffels zagen er een beetje groen achtig uit aan de zijkant op sommige plekken maar voor de rest zagen ze er goed uit, was het omdat ik op voorhand al niet tegen de geur en smaak kon dat ik moest overgeven? moest ik het lekkerder maken zou dat dan helpen? de truffels zagen er goed uit, ik snapte er niks van waarom ik me zo ziek voelde. nu is het donderdag en ik voel me goed totaal niet ziek ofzo dusja gewoon effe een vraagje 

Link naar bericht
Deel via andere websites

4 antwoorden op deze vraag

Recommended Posts

  • 0

Omdat je maag leeg is, en truffels vrij zwaar op de maag liggen (en behoorlijk vies zijn), kan je inderdaad flink misselijk worden.
Het beste is om de truffels in een gerecht of drankje te verwerken om de smaak tegen te gaan.
Ook helpt het om van te voren iets licht verteerbaars te eten zoals soep of wat crackers.
Als je nog niet zo vaak truffels gehad hebt, is het ook misschien beter om niet meteen aan de sterkste truffels te beginnen.
Beter als je eerst met de lichtere truffel (mexicana) begonnen zou zijn.
Hopelijk heb je hier wat aan!

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden