Psilopainting II


Recommended Posts

Deze trip was dus voor m'n meest recente. Ik had nog geen report geschreven omdat ik weinig relevants heb ervaren.

Maar ik wil de kunstzinnig geïnteresseerden mijn vorderingen op dit gebied niet onthouden, dus vandaar, toch nog een reportje, wellicht dus niet zo boeiend, maar ik heb het report ook beknopt gehouden.

Trip 13, 

16-09-'23

Psilopainting 

19:00 8 tabletjes passiebloem etc. 2000 mg vitamine c 

20:30 inname 0,3 copelandia gedroogd 

 

Wederom met m'n Schatje en ook weer schilderen. Vorige week waren we naar een festival geweest en we hadden nog wat mdma over, die hebben we later de avond ook genomen, was nog een hele onderneming om half trippend de kristalletjes te verdelen.

M'n ene schilderij heb ik wat subtiel bijgewerkt, daarna met m'n cosmisch schilderij bezig geweest. Ook ben ik een nieuw project begonnen, laat ik die voorlopig maar betitelen als "psychedelische god". Ik voelde me heerlijk ontspannen tijdens het schilderen.

Na het schilderen zijn we weer Armin gaan kijken, toen hebben we de mdma er bij genomen. Onze vibe was een beetje verschillend, ik neigde nogal naar in mezelf te keren, Schatje werd wat meer energiek en was veel aan het dansen. 

Het ging wel allemaal in goede harmonie, we respecteerden elkaars vibe en deden ons ding.

Deze trip was meer recreatief, het voelde lekker. Ik had niet zoveel cev's en eigenlijk geen bijzondere of vernieuwende inzichten. Misschien was het effect niet zo groot omdat we een week geleden die M genomen hadden, en op dag 2 van het festival hadden we amfetamines genomen (geen speed "van de straat", farmaceutische kwaliteit).

Dusja, wel een fijne trip, maar vooral recreatief en artistiek lekker bezig geweest.

Link naar bericht
Deel via andere websites

 https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=pfbid0VdDrXyHMxUyLidW8uHVvyHK9fmsYr1NgXrXGC6q2M3ktrfmQPidbtedk7RoFqvFel&id=61551383413932

Ok, ik heb de oplossing gevonden ik heb een (hopelijk anoniem) facebook profieletje aangemaakt. Dus er zijn mogelijkheden voor in de toekomst wat betreft interactie en zo. Iig is dit een makkelijker medium voor mij om plaatjes te delen.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden