Recommended Posts

Hallo allemaal,

Ik ben nieuw hier en ik kan jullie advies en gebruikerservaringen wel gebruiken.

Een maand of 2 geleden hebben wij (mijn vriend en een vriend van ons) voor het eerst truffels gebruikt. Het waren de Mush Rocks.

Omdat het de eerste keer was adviseerde de man in de smartshop ons om met een halve portie te beginnen. We hadden 2 doosjes van elk 15g gekocht voor ons 3en. Ieder 10g de man genomen.

Die vriend van ons voelde er het meeste van, niet dat hij helemaal weg was ofzo, maar zag wel mooie kleuren en wist alles niet meer zo goed.

Mijn vriend had een beetje hetzelfde, maar ietsje minder.

Ikzelf voelde er het minste van, zag wel een paar vervormingen en de tijd ging echt heel erg langzaam. Maar dat was het dan ook.

Jullie zullen begrijpen dat na alles wat ik op internet gelezen heb, onze eerste ervaring een beetje teleurstellend was.

Nu willen we het volgende week zaterdag nog een keer proberen. Alleen ben ik nu aan het twijfelen over welke soort we moeten nemen en hoeveel.

Want er is nu ook de nieuwe soort high hawaiians te verkrijgen. Staat wel duidelijk bij: Niet voor beginners!

Heb hier over ook al gemaild naar de smartshop en die raden mij sterk af om die soort te gebruiken.

Dus nu ben ik aan het twijfelen. Het moet deze keer namelijk wel echt goed zijn! Maar ik wil ook echt niet slecht gaan.

We gaan het zaterdag met zijn 4en doen. De persoon die erbij komt heeft veel ervaring met paddo's, en hij zei tegen mij: je moet het gewoon proberen, en in 1x goed doen. Die hawaiians dus.

Ik heb ook de optie om te gaan voor de Dragons dynamite of de truffel hollandia.

Wat zouden jullie adviseren? En welke hoeveelheid?

Alvast bedankt!!

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik zou voor de Atlantis gaan (http://www.magic-truffels.nl/magic-truf ... rotia.html) en daar tussen de 12 en 15 gram van nemen. Atlantis is qua sterkte precies goed.

Het "in 1x goed" verhaal klopt niet helemaal. Als je te veel neemt kan je een heel verwarrende en vervelende trip krijgen. Je kan beter de dosis langzaam iets opschroeven.

Veel plezier!

Link naar bericht
Deel via andere websites

Bedankt voor jullie antwoord.

Maar wat ik niet zo goed begrijp is dat jullie mij nu een minder sterke soort aanraden als die ik laatst gehad heb.

Want ik heb er vorige keer een mooi boekje bij gekregen waar met bolletjes is aangegeven hoe sterk het visuele, body, brain en energy effect zijn. De Mush Rocks hebben toch duidelijk meer bolletjes als de Atlantis. En daar voelde ik echt niet genoeg van zeg maar. Oke, had toen niet een heel doosje op, maar 10gram.

Want waar ik echt niet op zit te wachten is weer zo'n avond als de vorige keer. Het was wel leuk, omdat het de eerste keer was. Maar echt totaal niet wat ik verwacht had. Ik dacht dat ik echt dingen zou zien die er niet waren, of alles heel mooi zou vinden: mooie kleurtjes enz. Ik was zelfs al blij geweest als ik over alles heel diep zou gaan nadenken. Maar het was echt niets van dat.

Ik vind het ook zo moeilijk, omdat ik er verder niet bekend mee ben en je leest soms echt van die horror verhalen op internet dat ik toch liever wel voorzichtiger ben en het hier even vraag.

Ook vraag ik me af hoe het kan dat je echt zo slecht gaat? Zoals ik er nu tegen aan kijk (met mijn 0,0 ervaring natuurlijk) is dat als ik zou merken dat het me even te veel wordt of dat ik depressieve gedachten ga krijgen ik me er gewoon overheen zet. En heel goed nog het besef ga hebben dat hoe ik me nu voel, binnen een paar uurtjes weer is uitgewerkt, en ik denk dat ik me op zo'n moment goed kan troosten met die gedachten.

Kan me ook helemaal niet voorstellen dat je op zo'n moment helemaal niets geen besef meer heb van wat er met je gebeurd.. Of is dat wel zo, kijk ik er echt zo verkeerd tegen aan?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik weet niet hoe sterk mushrocks zijn. Waar heb je ze gekocht? Die bolletjes zeggen eigenlijk niet zo veel. Als je het aan durft om wat harder te gaan (en volgens mij kan je dat wel) zou ik 15 gram Atlantis nemen op een lege maag. Dat moet gegarandeerd een mooie trip op leveren.

Slecht gaan kan op vele manieren. De trip kan te heftig worden waardoor je geen rust meer krijgt en opgefokt raakt, of gedachten over zelfdoding kunnen naar boven komen. Ook kan je je ego verliezen waardoor je iedere grip op realiteit verliest. Truffels kunnen een enorm harde spiegel naar jezelf zijn. Het is inderdaad een bepaalde instelling die je moet hebben in dit soort situaties. Weten dat je zelf de trip kan sturen doorlezen af te leiden, een mop vertellen of een liedje te zingen. Dit gaat meestal makkelijker als je wat meer ervaring hebt.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Oke dat snap ik al een stukje beter, dankjewel!

Ik heb ze gehaald bij 4planets.com. Je kan ze online bestellen, maar hebben ook gewoon een shop en ben ze toen zelf gaan halen. Kon ik nog het een en ander vragen enz. Ookal werd ik daar toen ook niet echt wijzer van :?

Ik heb zelf al wel veel ervaring met andere drugs (xtc, coke, speed,..) en ik merk op die momenten, zelfs als ik al heel ver heen ben, dat ik mijn bui/stemming heel erg goed kan sturen. Ik heb ook altijd nog goed het besef dat ik iets op heb en dit maar van tijdelijke duur is. Maar is het mogelijk dat als je onder invloed bent van truffels, je dat besef niet meer hebt? Dat is eigenlijk mijn angst, heb wel het idee dat dat niet kan. Maar omdat het nog nieuw is voor me twijfel ik. Want ik weet zeker dat zolang ik het besef houd dat ik iets op heb ik ook niet slecht zal gaan.

(zeg ik met mijn grote mond en weinige ervaring :mrgreen: )

Edit: misschien ook handig te vermelden dat ik, met alle drugs die ik al gedaan heb, erg veel kan hebben. Moet zeker niet onderdoen voor de mannen die soms zelfs dubbel zijn in gewicht ook. Erg vreemd, en had het liever anders gehad. Maarja... :roll:

Link naar bericht
Deel via andere websites

Truffels (psychedelica) zijn we een ander verhaal dan coke, speed of mdma. Dit soort partydrugs sturen je sowieso naar een bepaald gevoel. Psychedelica gooien echt je geest compleet overhoop zonder dit te sturen. Allerlei onderbewuste dingen kunnen boven komen en keihard in je gezicht worden geduwd. Doordat je tript denk je niet alleen maar voel/ruik/zie/hoor je gedachtes ook. Je kan je dus enorm goed voelen of onwijs kut. Ervaring met hard drugs helpt wel en ik denk dat het met jou ook wel goed komt.

Slecht gaan zal niet heel snel gebeuren als je goed inleest en ervaring hebt met hard drugs. Zolang je niet in paniek raakt en weet hoe je er mee om moet gaan zit je eigenlijk veilig. Hoe hoger de dosis hoe lastiger het sturen is. Een ego dood of het verliezen van de realiteit zal eerder op hogere dosissen voorkomen of als je alleen bent.

Doordat de truffels van een andere winkel komen kan je ze niet vergelijken met de truffels van www.magic-truffels.nl. Atlantis is een sterke truffel. 15 Gram op een lege maag gaat een mooie trip zijn. In ieder geval beter dan je vorige ervaring. Als dit niet het geval is dan ben je echt een uitzondering die meer nodig heeft om te hallucineren. Dan kan je later altijd nog de dosis opschroeven of een sterkere truffel (Hollandia) nemen.

Zorg dat je een mooie setting hebt, koop wat glowsticks, goeie muziek, dat soort dingen. Een goeie setting kan je veel harder doen trippen.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden