trip met alchohol truffels en wiet


Recommended Posts

Ik heb nu 5 bier op, en ga zo truffels halen bij een coffee shop in rotterdam, waarschijnlijk atlantis xtc, voor 17,50.

ben vanvond alleen thuis tot uurtje of 1, en ben van plan om rond 12 uur naar mn vrienden te gaan.

maar daarvoor lekker te spacen :)

ik ga zo mn boxen losmaken op mn slaapkamer zodat ik ze beneden kan zetten, en dan met spotify op een ipad lekker mn spotfy afspeellijsten kan afspelen in mn woonkamer.

Lekker veel kaarsjes aansteken voor een gezellige sfeer en ik heb genoeg lekkers te drinken en te eten ingekocht.

ik ben sinskort gestopt met blowen, wat ik aardig vaak deed, maar voor deze avond koop ik denkik 1 of 2 voorgedraaide joints voor het geval ik er erg zin in heb. ik weet namenlijk hoe lekker het is om iets te roken tijdens een truffel space. het voelt zo anders als normaal, daar wil ik wel een uitzondering voor maken ;) haha.

ik neem de truffels atlantis xtc, die laten je dingen zien die er niet zijn. mijn moeder maakt veel kunst en mijn huis staar er ook vol mee. Haar kunst bevat velen kleuren en is zeer divers, dus ik heb genoeg om naar te kijken in mijn space, hopenlijk haha,

over een uurtje of 2 heb ik ze waarschijnlijk op en zal ik mijn 2e trip report maken.

Ik heb ervoor gekozen om wat alcohol te drinken omdat ik al vaker alcohol op heb tijdens een truffel trip en dat als zeer spacend (leuk) heb ervaren, zoals op lowlands en bij iemand thuis. niet echt vaak dus haha maar ach.

ik open nu mijn 6e biertje en wacht tot mijn ouders het huis verlaten, dan ga ik naar de cofeeshop.

nu nog ff lekker van energiekvolle muziek genieten.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden