• 0

eerste keer truffels met mijn partner: zelfde dosis, ik tripte en zij niet, hoe kan dat?


Jacinthaatje

Vraag

Afgelopen vrijdag voor het eerst truffels geprobeerd samen met mijn vriendin. Lang geleden hebben we meerdere keren paddoś gebruikt samen, hadden daar heel goede en fijne ervaringen mee. We wilden dus weer paddoś, maar die zijn inmiddels illegaal, truffels niet (waarom paddoś wel en truffels niet trouwens??)  dus wij nu aan de truffels. Ik had twee zakjes van 15 gram, (Hollandia, geloof ik) omdat ik toch wat voorzichtig was zijn we begonnen met één zakje voor ons beiden, thee ervan gezet en de truffels daarna opgegeten. Ik vond ze vies, maar oké. Dus 7.5 g ieder. Ik heb vervolgens echt een trip gehad, enigszins vergelijkbaar met wat ik me herinner van die paddo ervaringen; en best een heftige trip ook, in de zin van dat ik het op een gegeven moment wat onaangenaam vond worden, voelde een beetje 'speedy' , hoge hartslag, gevoel van innerlijke onrust, niet fijn.  Kan ook komen doordat ik een tamelijk stressige dag achter de rug had. Maar mijn vriendin voelde bijna niets, en heeft op een gegeven moment nog een halve portie erbij genomen, toen voelde ze wel even iets, maar dat was ook vrij snel weg.. Ik vond het jammer want doordat zij  níet tripte zaten we dus echt niet in dezelfde flow..  

Link naar bericht
Deel via andere websites

0 antwoorden op deze vraag

Recommended Posts

Er zijn nog geen antwoorden gegeven op deze vraag.

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden