JamesWap 0 Geplaatst 18 juli Rapport Share Geplaatst 18 juli ...one tends to push it as far as he can. 5gram mcKennaii, daarna nog 2 gram, daarna nog wat Tripsitter aanwezig, safety first, erg belangrijk Setting, liggend in m'n bed, sanitaire stops, tuin overal en nergens, binnens-en-rond-het huis. Ja fantastische dingen gezien en beleefd en bladerdieblablabla. Zo, en dan nu het echte belangrijke gedeelte van de trip en de beleving. Nieuwe titel: DE JAGUAR Wat je als psychonaut moet weten over de Jaguar: Ayahuasca-sjamanen hebben vaak de Jaguar als totemdier, als gids in die andere wereld. Er zijn tempels en pyramides gebouwd, geweid aan: De Heilige Jaguar God Hoe geniaal om je automerk te vernoemen naar zo'n heilig, ontzagwekkend wezen. We kunnen rustig concluderen dat, als psychonauten een god zouden willen, de Jaguar meer dan geschikt is. De Jaguar is God van de Jungle, Verdwijnt de Jaguar, dan verdwijnt z'n jungle. Lieve Jaguar, ik hou van jou. Ik voel je kracht, je goddelijke Zo intens Alsof ik het zelf ben En lieve Jaguar, Ik hou van jou, Ik voel je pijn, je lijden, hoe je Ver-kracht wordt. Zo intens Want wij zijn één Ik hou van jou. En lieve stroper, Ik hou van jou Want, De Jaguar Jij En Ik Zijn één. Dit vat m'n trip aardig samen. Link naar bericht Deel via andere websites
Recommended Posts
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden