Salvia


Recommended Posts

Ik had wat van de online smartshop nodig en ik maakte van de gelegenheid gebruik om wat Salvia 40X extract mee te bestellen.

Ik had al eerder gereseached op Salvia en mijn interesse was gewekt, maar ik wilde eerst wel wat meer tripervaring hebben. Nu had ik het gevoel dat ik er wel klaar voor was.

Ik heb m'n vrouw gevraagd om te tripsitten, dat vond ze goed, maar ook wel spannend.

's Avonds was het zover, ik deed 0,25 g in de bong en nam een flinke hit. Deze ingehouden tot m'n beeld begon te trillen. Toen gaan liggen op de bank. De smaak van Salvia in m'n mond vond ik apart, niet perse vies.

M'n hartslag ging omhoog, gepaard met een prikkelend gevoel. Ik zag de kamer zoals die eruit ziet, maar het voelde vreemd of zo. M'n lichaam voelde een soort van plat aan, er was een soort stem die een beetje een sarcastisch toontje leek te hebben. De stem zei iets in de trant van: "nu ben je weer van de wereld hè". Het voelde ook lichtelijk unheimlich, ik bereidde me voor op een diepe trip.

Maar na een paar minuten zakte het gevoel weer af. De muur leek nog wat te ademen en de patronen op het behang leken wat te bewegen. Ik had een lekker relaxed gevoel, net name in de benen. 

Ik heb nog wat hits genomen van wat nog in de bong zat, bijvullen leek me toch niet zo'n goed idee. Het relaxte gevoel bleef redelijk stabiel voor ongeveer anderhalf uur. In die tijd heb ik nog wat muziek liggen luisteren.

Toen ik naar bed ging, voelde ik dat het nog niet helemaal was uitgewerkt. Ik heb nog twee tabletten passiebloem-valeriaan-citroenmelisse genomen in de hoop dat ik dan kon slapen. Maar het duurde nog een hele poos voordat ik de slaap kon vatten. (Verder niet vervelend of zo, gewoon nog wakker).

Al met al vond ik het een positieve ervaring, maar het onheilspellend gevoel aan het begin heeft me wel doen nadenken of ik dieper zou durven met salvia. Voorlopig nog even niet in ieder geval, ik heb nu een voorproefje gehad en het is duidelijk dat een echt diepe Salvia trip voor mij nog te moeilijk zal zijn. Ik had nu nog m'n tijdsbesef en het bewustzijn dat ik wat genomen had, ik denk dat ik angstig geworden was als dat weg zou vallen.

Het is misschien omdat Salvia zo hard gaat, psilocybine komt natuurlijk een stuk rustiger op, waardoor je wat kan wennen aan die staat van bewustzijn.

Daarbij weet ik ook dat salvia op andere receptoren werkt, die niet per se als prettig ervaren worden.

Dus voorlopig blijf ik bij mijn paddenstoeltjes.

Dusja, net als het stofje, een kort maar krachtig reportje😊

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden