• 0

Legale candy flipping?


Aura

Vraag

Heej allemaal,

Iets waar ik heel nieuwsgierig naar ben, en zeker ooit zal doen is candy flippen, volgens de engelse handleiding ergens op deze forum.

Echter, wat ik mij afvraag... wanneer men ipv LSD > Truffels en Xtc > 6apb (benzofury), vervangt... hier een soort zelfde effect mee kan creëeren. Ik ben volledig op de hoogte van alle effecten dat 6apb heeft, echter is dit theoretisch en heb ik het in de praktijk nog niet uitgeprobeerd.

Ik heb 15g atlantis, 15g tampanensis en 1g 6apb liggen, mijn idee was om eerst een soort lemon tek te maken, fijn snijden, citroensap, en in een boterhamzakje.. goed dichtbinden. En 20 min laten trekken in een pannetje met heet water. (of heeft het hete water geen effect op de evt verbindingen met de stoffen en moleculen aangezien psylocybine toch al door het citroensap om wordt gezet naar psylocine)...?

Wel weet ik uit ervaring dat poppers (in mijn optiek) een ware booster is voor de CEV's. Want het gaat mij dus puur om de CEV's, vind dit geweldig en dat staat vanaaf op de planning. Of adviseren jullie eerst 6apb los te proberen zodat ik weet wat me te wachten staat en dan later evt combineren?

Graag jullie advies, tips en meningen hierover... dank je wel! ;)

Link naar bericht
Deel via andere websites

3 antwoorden op deze vraag

Recommended Posts

  • 0

Ik zou inderdaad eerst de 6apb proberen, als je dat nog nooit hebt gedaan. Drugs zijn als auto's, je moet ze eerst leren kennen voordat je er "gekke" dingen mee gaat doen.. In theorie klinkt het do-able, al heb ik zelf nog nooit 6apb geprobeerd, dus heb geen idee wat de eventuele ongewenste bijeffecten kunnen zijn die tijdens een trip verkeerd kunnen vallen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 0

6APB duurt wel een heel stukje langer dan XTC. Je bent dan waarschijnlijk ook langer bezig met spacen op de 6APB dan op de truffels.

Houd er rekening mee dat 6APB een research chemical is en dus de schadelijkheid en bijwerkingen niet bekend zijn, laat staan in combinatie met andere drugs!

Het is in ieder geval een mooi experiment.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 0

zolang de 6 apb maar niet eerder is uitgewerkt dan de truffels, dan zou je je zo opeens heel kut kunnen voelen.

maar dat weet je waarschijnlijk wel.

Heb je het al gedaan ? ik ben erg benieuwd hoe het was. zowiezo het candy flippen lijkt me echt tof, want altijd als ik paddos of truffels heb gehad krijg ik halverwege drugshonger. :twisted: echte drugshonger. maakt niet uit wat maar ik wil dan meer en harder en mezelf nog heftiger in een trip laten komen. Alleen heb ik nooit pillen op voorraad liggen en ken ik zo niet handig iemand vragen om een paar te kopen.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden