plannen voor truffels


Recommended Posts

Hallo, ik heb plannen om eens te beginnen aan truffels. Natuurlijk wil ik wel eerst wat info voor ik het doe. Ik heb al een post geschreven met de info van de lichtste truffels tot de zwaarste zodat ik mij een idee kan vormen van degene die ik wil proberen.

Ik heb besloten dus om nu psilocybe tampanensis te doen. Dit is dacht ik een lage. ( spreek mij tegen als dit niet zo is)

Ik heb nog een ervaringen met truffels dus als jullie dit geen goeie vinden om te beginnen zeg het mij dan.

http://www.deheksenketel.com/qc/--tt-kopen!-tt-,98.html

Ik heb de keuze uit de truffels die op deze site staan dus geef me gerust maar wat raad welke ik zou mogen gebruiken voor de eerste keer en hoeveel. Volgens deze site is het het beste als ik met tampanensis begin maar ik baseer me natuurlijk graag op meerdere bronnen , daarom dat ik het nog eens aan jullie vraag.

En voor de rest zijn er dingen waar ik moet op letten? Ik heb al gehoord dat je geen alcohol mag drinken dan en ten minste 3 maanden moet wachten tegen dat je opnieuw gebruik maakt van truffels.

En voor de mensen die al truffels hebben gedaan wat staat er mij te wachten? Want ik weet echt niets. Het enige waar ik goed ervaring mee heb is wiet roken.

Alvast bedankt voor jullie moeite.

Link naar bericht
Deel via andere websites

De Tampanensis is inderdaad een mooie soort om mee te beginnen, niet al te zwaar, maar toch sterk genoeg voor een echte trip. Je moet truffels zeker niet combineren met alcohol of andere middelen, dat kan de effecten versterken (op de verkeerde manier) en voor een hoop rottigheid zorgen.

Wat je te wachten staat is moeilijk samen te vatten, van truffels ga je hallucineren en raak je enigszins gedesoriënteerd. Zo beleef je de wereld op een nieuwe manier en zie je bijvoorbeeld dingen totaal anders dan normaal. Wat kan helpen is een paar trip reports door te lezen, zo krijg je enigszins een beeld van wat de truffels in petto hebben :)

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 months later...

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden