eerste keer truffels de Psilocybe Tampanensis


Recommended Posts

hallo

ik ben vanplan om truffels te gaan nemen maar heb geen evaring ik ga het met wat vrienden/familie doen en er zal ook iemand aanwezig zijn die ons in de gaten houd

ik heb net de Psilocybe Tampanensis – Philosopher's Stone besteld via http://www.magic-truffels.nl" rel="nofollow en heb een beetje gekeken en vergeleken met de andere truffel soorten en dacht dat dit wel een goede was :D

wat adviseren jullie mij om er voor te zorgen dat het gewoon goed verloopt

we gaan het bij mij thuis doen in een rustige omgeving wat muziek er bij en wat eten etc

en wat kan ik er van verwachten

ik ben egt nieuwschierig geworden heb egt dubbel gelegen van somige trip reports

mvg partyboy ;)

Link naar bericht
Deel via andere websites

De Psilocybe Tampanensis is inderdaad een fijne soort om mee te beginnen, niet te hard, niet te zacht :P

Als je zorgt dat je een relaxed plekje hebt, fijne muziek etc. dan zit je helemaal goed, meer heb je niet nodig voor een lekkere trip.. Dus wat dat betreft heb je het zo te lezen goed geregeld.

Wat je kan verwachten blijft moeilijk uit te leggen of te voorspellen, de tripreports geven op zich een goed beeld, maar dan nog kunnen 2 trips verschillen als dag en nacht.

Link naar bericht
Deel via andere websites

heej gonzo bedankt voor reactie

heb nog een vraag ik heb nu net vanavond heb ik een zakje open gemaakt en is getest heb ik 3 gram genomen en wat ik lees kwa smaak vond ik het reuze mee vallen vond het wel te doen nou is me vraag ik heb ze zo uit het zakje gehaald en zo opgegeten is dat goed zo dan wss voel je niks als je 3 gram neem en had wel gegeten van te voren ma ik was gewoon nieuwschierig hoe het zal smaken haha ma kan je ze zo op eten volgende week ga is 7.5 gram nemen ben egt reuze benieuwd wat het gaat brengen ben wel in voor zulke dingen haha

gr partyboy :D

Link naar bericht
Deel via andere websites

Zo opeten kan prima. Overigens voel je vrij weinig van 3 gram.

Voordat je de andere 7.5gram opeet zorg dat je een lege maag heb. Eet minstens 4 uur van te voren niks.

Haal wat breekstaafjes en andere gekke objecten. Je trip ken dan niet mis gaan :D

Leg je truffels wel in de koelkast vooral nu ze open zijn.

Gr joerie

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden