Eerste trip met psylocibe Atlantis


Recommended Posts

Hoi ik wil binnekort voor het eerst trippen met deze truffel.

Nu heb ik wel de zwakste variant al gehad maar deze is dus sterker.

Het lijkt me leuk om een vrolijke trip te krijgen maar il zie wel op

tegen het filosofeer gedeelte, dit had ik bij de zwakste al wat te veel naar mijn mening

hoe is dat bij deze ? Kan ik ook minder nemen of eerst thee ofzo om het effect te testen zodat ik er niet

5 a 6 uur inzit gelijk ? Alvast bedankt !

Link naar bericht
Deel via andere websites

Het is niet van te voren te vertellen hoeveel je gaat filosoferen. Wat ik je wel kan zeggen is dat de Atlantis een stuk sterker is en de mindfucks/filosoferen meer aanwezig zullen zijn. Alleen maar vrolijkheid is eigenlijk niet hoe trippen werkt. Ook de duistere kantjes horen erbij. Hoe meer ervaring je op doet met psychedelica hoe beter je hier mee om kan gaan.

Als je echt een vrolijke trip wilt zou je het moeten combineren met MDMA :lol: .

Ik zou een kleine portie nemen (7.5 gram), dan moet het wel goed komen.

Veel plezier!

Link naar bericht
Deel via andere websites

De eerste keer hadden we 4 porties Atlantis over 3 personen verdeeld (op basis van lichaamsgewicht) en wij vonden dat dit prima voor de eerste keer. Het effect van de psilocybine was duidelijk aanwezig (alles ademde en de 'hallucinaties' waren ook aanwezig). De gehele 'trip' waren we er continu bewust van dat we truffels hadden gegeten. We stonden nog met beide benen op de grond en iedereen was erg sociaal en extreem vrolijk. De kans op bad gaan kan op zo'n portie volgens mij gewoon niet (met goeie set&setting uiteraard).

Dus ik denk dat je gerust wat meer kan nemen :D

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden