Eerste keer Psilocybe Mexicana


Recommended Posts

Hoi allemaal! Ik ben nieuw hier en ga aankomende vrijdag samen met 2 goede vriendinnen en de vriend van een vriendin voor 't eerst truffels doen. Hij is al ervaren met truffels, wij niet. Aangezien het voor ons de eerste keer is de lichtste soort. Hij is al ervaren en de Mexicana is licht voor hem, dus 't is de bedoeling dat hij de boel nog een beetje in de gaten houdt.

Ik heb me aardig ingelezen, maar zit toch nog met een paar dingetjes. Hoop dat jullie me hierbij willen helpen!

- Ik twijfel over de portie. Een halve om op safe te spelen, of een hele om zeker wat te voelen? Eerst dacht ik de helft, want ik speel liever op safe. Maar we hebben al de lichtste soort, en 't lijkt me ook zonde om echt maar heel weinig te ervaren. Optie B is een halfje nemen en later bijnemen, mocht dit ''nodig'' zijn. Ik neem aan dat er dan geen bepaalde tijd is wat er tussen moet zitten? Aangezien het in één keer nemen ook kan. Mijn ervaring met andere drugs is dat ik zelf redelijk goed aanvoel of ik hard genoeg ga of nog wat kan hebben, maar dit zijn niet echt te vergelijken middelen.. Hasj, wiet, xtc, ketamine, ghb, sommigen in combinatie met elkaar of alcohol.)

- We gaan vrijdag truffels doen, ik wilde de truffels woensdag bestellen. Ik zag dat de truffels in principe de volgende dag binnenkomen, maar ik dacht ik neem één dag speling voor de zekerheid. Alleen kan ik de truffels pas vrijdagochtend in de koelkast leggen aangezien mijn ouders daarvoor thuis zijn. Een dagje buiten de koelkast leek me niet zo'n probleem (neem aan dat ze ook niet gekoeld verzonden worden :P) maar ik dacht, ik vraag het hier toch even voor de zekerheid.

- Ik wil een playlist gaan samenstellen. Hebben jullie aanraders? Bepaalde nummers, artiesten, genres, kom maar op! Leuke playlists op spotify zijn ook welkom.

- Ik vroeg me af of het fijn is om te roken aan de truffels? Ik ben namelijk bijna helemaal gestopt met roken dus heb in principe niets bij me, maar mocht 't nou echt helemaal fijn zijn aan de truffels haal ik voor 'n keer een pakje.

- Ik ben erg benieuwd en heb er veel zin in, maar heb toch wel gezonde zenuwen. Ik heb gelezen dat 't belangrijk is om zo relaxt mogelijk de trip in te gaan. Ik denk dat ik 't zenuwachtige gevoel na 't innemen wel redelijk van me af kan zetten. Als dit niet lukt zo vaak mogelijk tegen mezelf zeggen (en door anderen laten zeggen :P) dat 't oké is, dat ik het op me af moet laten komen. Toch vraag ik me af in hoeverre mijn zenuwen de trip kunnen beïnvloeden, kan dit er voor zorgen dat ik echt fout ga?

- Kunnen deze lichte truffels tot écht rare ideeën lijden? Denk aan m'n mobiel slopen, in 't water springen (ik woon aan 't water), niet meer snappen dat m'n kat een levend wezen is en 'r half mishandelen, enz. Haha oké beetje vreemde vraag dit misschien, maar deze dingen heb ik toch liever niet.

- Is het tijdens de trip leuk om te tekenen, filmpje te kijken, enz? Zal natuurlijk ook per persoon verschillen, als dit eventueel iets is leg ik wat dingetjes klaar.

Volgens mij weet ik verder zo'n beetje wat nodig is. Aantal uren van tevoren niets eten. Vertrouwde plek (bij mij thuis waar verder niemand is.) Wat te drinken en eten (heb begrepen dat veel eten te overheersend kan zijn maar dat bijvoorbeeld fruit wel fijn kan zijn) bij de hand. Mochten er verder nog tips zijn: ik hoor ze graag!

Link naar bericht
Deel via andere websites

Over het roken: Dat vond ik echt super chill. En de rook vond ik ook echt mooi om te zien. We hebben met z'n 4en toch 2 grote pakjes opgerookt en nog wat bij gehaald later haha.

En ik kreeg opzich geen rare ideeën ofzo. Alleen ik had zin om m'n tas random op te pakken en ergens neer te gooien. Gewoon uit het niets. Dingen zoals in het water springen of dieren mishandelen ofzo had ik niet haha.

Alvast veel plezier :D

Link naar bericht
Deel via andere websites

Thanks voor je reactie! Ik haal wel gewoon, beter ze laten liggen dan dat ik onwijs zin heb om te roken en dat ik niet heb.

Dat is een geruststelling! Thanks, gaat vast lukken. Ik schrijf achteraf wel een tripreport.

Ik heb ondertussen al heel wat op 't forum rondgesnuffeld en heb eigenlijk antwoord op al mijn vragen van de openingspost. Laatste dingetje; heb gehoord dat het handig kan zijn om benzo's bij de hand te hebben mocht het fout gaan. Iemand hier ervaring mee?

Link naar bericht
Deel via andere websites
Thanks voor je reactie! Ik haal wel gewoon, beter ze laten liggen dan dat ik onwijs zin heb om te roken en dat ik niet heb.

Dat is een geruststelling! Thanks, gaat vast lukken. Ik schrijf achteraf wel een tripreport.

Ik heb ondertussen al heel wat op 't forum rondgesnuffeld en heb eigenlijk antwoord op al mijn vragen van de openingspost. Laatste dingetje; heb gehoord dat het handig kan zijn om benzo's bij de hand te hebben mocht het fout gaan. Iemand hier ervaring mee?

Een benzo is een medicijn om in slaap te komen en het onderdruk angsten. In dat opzicht kan het heel veel zijn om een benzo bij de hand te hebben. Echter, benzo's zijn gevaarlijke medcijnen, het kan verslavend zijn, in combinatie met alcohol hou je op met ademen.

Je kan beter valeriaan kopen. Dat is een angstremmer van de valeriaanwortel en is niet gevaarlijk. Werkt iets minder dan een benzo.

Eigenlijk heb je dit soort dingen alleen nodig als je echt een enorme dosis pakt.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Thanks voor de tip. Ik heb het gehaald. Waarschijnlijk (en hopelijk) overbodig, maar voor de zekerheid. En 't was toch goedkoop. :P.

Zo, ik ben er klaar voor. Al duurt het nog even voordat we gaan beginnen. Eerst nog koken & eten, en dan vanavond rond een uurtje of 11-12 de truffels nemen. De spanning is aardig gezakt en ik verwacht dat ik gewoon ontspannen de trip in kan gaan. Alvast de playlist opgezet die ik voor vanavond heb gemaakt om vast in de stemming te komen. Ik heb er zin in.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden