1ste paddo trip


Recommended Posts

paar jaar geleden besloot ik dat het tijd was voor mijn eerste paddo trip in Amsterdam vroeg ik om truffels maar 

de winkelier vroeg of het mn eerste keer was ik zei ja dus zei die dat ik beter paddo s(mexicano als t goed is) kon nemen ipv truffels

en dat zei die op strenge toon dus ik zei ok doe maar paddo s

op mn vrije maandag morgen om uur of 11 naam ik 3 van de 5 paddo s niet veel later vond ik dat het niet werkte 

en dus nam ik de resterende 2 paddo s ook maar in  

dat werkte dus wel binnen half uur leek t of mn armen langer waren of iets dergelijks ik wilde gaan mediteren tijdens de trip maar 

al snel vond ik t niet lekker meer binnen en had behoefte om ff buiten in de frisse lucht te lopen

en belde een vriend op om op me te letten omdat ik de trip niet fijn vond dus ik naar buiten vlakbij mn huis 

zat n moskee en ik had steeds het idee om me daar te gaan verschuilen ( en dat terwijl ik al heel lang helemaal nooit meer naar n  moskee wil omdat dat in mn kinderjaren verplicht werd gesteld door de ouweheer) 

ik naar buiten en zie ineens politie busje staan ik had n grijns op mn gezicht en probeerde met mn kraag weg te camoufleren voor de agenten zodat zn mn trip grijns niet zouden zien  ik zag ook bij  mensen soort dubbel gezicht net als bij de film die ik de vorige 

dag zag het was geen zonnige dag  en mijn trip was ook niet zonnig kreeg geen lachkick na wat gelopen te hebben buiten met overgeef neigingen

ben ik naar huis gegaan en ben ik begonnen met bidden niet alleen voor mezelf maar ook voor alle andere mensen die lijden vanwegen het onder invloed zijn door wat voor drugs dan daarna ben ik mn keuken gaan schoonmaken en kwam er een spraakwater val los over van alles en nog wat in de avond was ik blij dat ik kon gaan slapen en volgende dag weer nuchter naar mn werk kon

Zo dat was mn 1ste paddotrip ik dacht dat ik nooit meer wilde trip  maar ik heb toch interesse in mn volgende trip en dan voornamelijk 

truffels zoals de steen der wijzen/philosophers stone als je daarop wilt reageren graag

Link naar bericht
Deel via andere websites

Dat klinkt als een niet zo prettige eerste keer.. Sowieso maf dat de smartshop medewerker je op zo'n manier paddo's aanraadde ipv truffels, dat is nou niet echt de bedoeling lijkt me.

 

De Psilocybe Tampanensis / Philosopher's Stone is inderdaad een relaxte truffel om rustig aan mee te beginnen, niet te sterk, dus weinig kans dat je er weer zo'n nare ervaring op krijgt.

 

Maar zorg er uiteraard wel voor dat je het goed voorbereid, zodat je niet doelloos je trip in gaat, zorg voor een leuke setting en bij voorkeur een tripsitter, dan komt het helemaal goed..

Link naar bericht
Deel via andere websites

Dat klinkt als een niet zo prettige eerste keer.. Sowieso maf dat de smartshop medewerker je op zo'n manier paddo's aanraadde ipv truffels, dat is nou niet echt de bedoeling lijkt me.

 

De Psilocybe Tampanensis / Philosopher's Stone is inderdaad een relaxte truffel om rustig aan mee te beginnen, niet te sterk, dus weinig kans dat je er weer zo'n nare ervaring op krijgt.

 

Maar zorg er uiteraard wel voor dat je het goed voorbereid, zodat je niet doelloos je trip in gaat, zorg voor een leuke setting en bij voorkeur een tripsitter, dan komt het helemaal goed..

Dank je wel voor de comment is het geen idee om mijn verhaal te belonen met  2 gratis pakjes truffels hehe   :mrgreen: 

Link naar bericht
Deel via andere websites

Dat klinkt als een niet zo prettige eerste keer.. Sowieso maf dat de smartshop medewerker je op zo'n manier paddo's aanraadde ipv truffels, dat is nou niet echt de bedoeling lijkt me.

 

De Psilocybe Tampanensis / Philosopher's Stone is inderdaad een relaxte truffel om rustig aan mee te beginnen, niet te sterk, dus weinig kans dat je er weer zo'n nare ervaring op krijgt.

 

Maar zorg er uiteraard wel voor dat je het goed voorbereid, zodat je niet doelloos je trip in gaat, zorg voor een leuke setting en bij voorkeur een tripsitter, dan komt het helemaal goed..

ik heb Tampanensis binnen 16 gram ga ze maandag bij n vriend consumeren ik begin met n halve portie

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden