Recommended Posts

Mensen, ik ben van plan binnenkort m'n eerste trip te gaan beleven.

Ik zit zelf te denken aan truffels.

Wel minder dat ze nogal een nare smaak schijnen te hebben, ik denk dat ik er maar thee van ga maken.

Of is iets anders aan te raden voor de eerste trip?

Heeft iemand nog ideeën, aanraders om te doen tijdens de trip?

Ik ben verder wel bekend met regelmatig gebruik van wiet en hasj. Roken en eten. En ik heb een keer lachgas gehad,

maar dat vond ik niet erg bijzonder. Tijd voor psychedelics.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Lees jezelf in op deze site en een aantal andere drugsfora (noem ze maar niet).

- Zorg voor een tripsitter

- Doe het met vrienden. Samen is het meer een funtrip. Als je alleen bent wordt het meer denken enzo. Kan misschien teveel worden de eerste keer

- Genoeg lekkere sapjes enzo

- Zorg dat je die dag niets meer hoef te doen

- Zorg dat je hoofd leeg is. Dus geen kleine kuttaakjes ofzo die je nog moet doen. Want dat gaat knagen :lol:

- Een vertrouwde omgeving

- Telefoon uit

- Draai al wat joints van te voren

- Niet jezelf overschatten. Rustig opbouwen en vermijdt contact met de buitenwereld de eerste keer. Als je nog onervaren met zulke dingen bent kan je snel para worden.

- En aanraders voor firsttimers zijn overbodig. De eerste keer is zo overweldigend dat je toch je eigen dingen gaat doen :lol:

Link naar bericht
Deel via andere websites

Geen andere drugsfora noemen is onzin. Google op drugsforum en je krijgt er zo een stuk of 5, schat ik zo.

Wat je de eerste keer gaat doen is waarschijnlijk helemaal opgaan in de trip, omdat het een ander soort realiteit is die je kan/moet/wil leren kennen. Mijn allereerste trip (op LSA) voelde op dat moment als reality. Ik heb een gegeven moment gedacht 'dit is het einde, ik ga dood'. Ik was de connectie met de realiteit compleet verloren. Belangrijk is om je voor te houden, dat je nog steeds dezelfde persoon bent die iets heeft genomen waardoor je al deze dingen ziet/voelt/ervaart.

Er zijn 1000 dingen die je kan regelen voor de trip, maar niet alles is altijd nodig. Wat vooral belangrijk is, is om dingen niet van het toeval af te laten hangen, en dingen vooraf al goed te regelen. Dat bespaart een hoop narigheid tijdens de trip.

@Pff

Contact met de buitenwereld niet doen? JAWEL! Ga naar het bos, de zee, de duinen, enzovoorts. De stad of drukke plaatsen zou ik sowieso mijden, op welk type psychedelic dan ook. Hoewel Mescaline wel mogelijk is, naar horen zeggen.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden