Fantastische eerste trip op 8 gr hollandia


Recommended Posts

Hallo allemaal,

Ik wil jullie heel graag vertellen over mijn eerste trip op 8 gr hollandia. (3-4-15)

De setting:
mijn beste vriendin(m) was de tripsitter, ze was er alleen de eerste 2,5 uur maar in zat in de perfecte vibe.
We waren gewoon bij mij thuis ik had overal kaarsjes aangestoken en we hebben samen magic mike gekeken wat echt een geweldige ervaring was.

19.50 heb ik ze opgegeten, de smaak was niet heel erg ze smaakten naar hazelnoten maar de nasmaak was een soort van ijzersmaak echt heel vies en was ook misselijk, heb een paar mintjes genomen en wat ijsthee gedronken om het weg te spoelen.

20.15 De eerste effecten begin ik nu te merken, de misselijkheid neemt langzaam af en alles in mn lijf begint licht te tintelen vanbinnen. Ik voel me relaxt en heel happy dat was voor de trip al ik wilde het gewoon graag meemaken. Magic mike stond aan en ik begon de gesprekken op de achtergrond heel goed te horen, ik heb een ambilight tv en als de kleuren veranderden gingen die op in heel de kamer. Het leek ook wel of mijn bank kussens langzaam begonnen te ademen, ze leefden niet maar waren in symphonie met alles de vibe. Ik heb tijdens de trip het een en ander geschreven waaronder ook dat het papier begon te kreukelen alsof het vebrand maar het verbrandde niet het bewoog alleen zo, de woorden begonnen zich uit te rekken en zo schreef ik dus raaar in plaats van raar. Het voelde allemaal heel fijn.

Ik had wel het idee dat alles in hoofdstukken was het ene moment was ik in de kamer in de film en op t andere moment was ik helemaal blij gelukkig en warm in mezelf alles was zo mooi en echt heel gelukkig en zoals het moet zijn ik heb me beseft dat het leven mooi is en dat ik nu moet leven. En dat ik zo blij ben met alle lieve mensen om me heen. Ik voelde me heel gelukkig met alles.

Om 21.00 was ik het tijdsbesef totaal kwijt voor mijn gevoel waren er uren voorbij terwijl er slechts minuten verstreken waren, maar het was allemaal goed. Ik heb heel erg veel gehuild van blijdschap het was echt een wereld van geluk en euforie helemaal tevreden met mezelf. Ik was ook een poos helemaal in de ban van mn kat die bleef me maar aankijken en ik houd zoveel van mn kat ik wilde met m trouwen en dat als boellie een echte man zou zijn hij echt een geweldige man zou zijn. Op papier schreef ik dat ik helemaal in de zooooooneee was en trippin balls zoals mijn collega zou zeggen. Gek genoeg kon ik mijn telefoon nog prima bedienen en ik heb tegen een paar mensen gezegd dat ze lief waren en onmisbaar op deze planeet en dat ze echt heel leuk zijn.

Op momenten was ik echt in de kamer en op het andere moment dreef ik weg op een bepaalde gedachte, ik heb borderline maar het gaat super goed met me en zo voelde ik me ook. Compleet gelukkig en warm vanbinnen het gevoel was echt heel intens.
Ik hou van mezelf en van iedereen om me heen.

Om 23.30 ben ik naar bed gegaan ik zat nog steeds in mn trip maar was echt heel moe dus ik heb een regen muziekje opgezet en zo ben ik zacht weggedoezelt.

Het was een ervaring om nooit meer te vergeten en ga het zeker vaker doen. Het heeft mn kijk op mezelf en de wereld totaal verandert.
Ik ben heel gelukkig en voel me een gelukkige alleenstaande moeder.


Dank je wel voor het lezen,
Mocht je nog meer willen weten mag je me mailen missmoppie1989@hotmail.com
Groetjes monica

Link naar bericht
Deel via andere websites

Wat leuk dat je je trip met ons deelt Monica.

 

En nog veel leuker is het om te lezen hoe goed het je bevallen is. Mooi om te zien hoe je genoten hebt en hoe je voelde dat alles goed is en je zo vol liefde zit. Probeer dat te onthouden. Hoe blij je met je zelf kan zijn ;)

 

Dankje voor het delen.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden