Recommended Posts

Ik snap niet dat ze die besprekingen als een soort succes zien dat we over enkele decennia volledig fossiele brandstof vrij moeten zijn. We weten wat er gebeurt en toch zeggen we als mensheid niet, koste was kost wij stoppen er per direct mee.

Liever oorlog voeren met ISIS en hun financieren met oliegeld .

Ik denk dat iedereen bereid is deze offer te maken, ipv nu nog ff 20-50 jaar doorgaan. Corporaties snappen menselijke waarden niet die over het algemeen een langer tijdshorizon hebben dan korte termijn winstbejag, lobbygroepen etc.

Ze gaan over lijken. Daarom, waarom zou zoiets uberhaupt in de besluitvorming een stem krijgen?

Leefbaarheid lijkt me toch heel belangrijk

Link naar bericht
Deel via andere websites

Heb die hele top in Parijs niet gevolgd, maar uit het bedrijfsleven, en daarmee de politiek, hoeft je inderdaad maar weinig te verwachten. Aandeelhouders moeten tevreden gehouden worden en dat doe je niet met een groene lange termijnvisie, want dat levert geen geld op, dus doei.

 

Het moet dus eigenlijk vanuit het volk komen lijkt me, stemmen met je portemonnee en zulks. Maar daar komt blijkbaar weinig van terecht, zoiets moet enigszins "georganiseerd" gaan om slagkracht te hebben en je moet bereidt zijn er wat moeite en misschien meer geld in te stoppen. Maar de meeste mensen liggen al krom om hun hypotheek en 2,4 kinderen te betalen en zijn te druk met consumeren en TV kijken. Einde verhaal.

 

Zoals met eigelijk alles wordt de put waarschijnlijk pas gedempt wanneer het kalf verdronken is en zijn toekomstige generaties dus gewoon royaal genaaid. Denk ik.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden