• 0

Wat vraagjes


dmtaddict

Vraag

Hallo,

Ik ga deze zaterdag truffels doen, en ik heb wat vraagjes.

- Ik wil graag beginnen met 10 gram Atlantis ipv 15 gram, ga ik hiervan hallucinaties krijgen?
- Ik woon nog thuis, en mijn moeder checkt al mijn afschriften. Staat hierop: magic-truffels.nl?
- Als ik onder invloed van truffels ben, ben ik dan zwaar gemindfucked, of weet ik nog dat het door de drugs komt?
- Hoe minder gram je neemt hoe minder lang het duurt? (15 gram duurt 6 uur, 10 gram dan 4?)

Alvast bedankt,

dmtaddict

Link naar bericht
Deel via andere websites

7 antwoorden op deze vraag

Recommended Posts

  • 0

Hey,

Wat antwoorden :)


  1. [*:16zcv3uq]Als dit je eerste keer is, raden we inderdaad aan om met 2/3 dosering te beginnen, zeker als je alleen tript. Voelt de trip goed aan, dan kun je alsnog de resterende dosis innemen. (Al kan bij verspreide inname de totale trip iets minder sterk zijn)
    [*:16zcv3uq]Als je via iDeal betaalt wordt op je bankafschrift enkel "Webshop order" vermeldt, zodat niet te zien is wat je precies bestelt hebt. Betaal je via een overschrijving, dan moet onze bedrijfsnaam "World of sleepers" worden vermeld, wat met een omweg wel te herleiden valt. (Zie
dit topic)
[*:16zcv3uq]Dat is het lastige bij hallucinogene middelen, je zou kunnen vergeten dat je onder invloed bent en daar enigszins van in de war raken. Vandaar dat we gebruikers die nog niet aan dat gevoel gewent zijn adviseren om met een lagere dosis te beginnen, zodat je weet hoe het voelt.
[*:16zcv3uq]Bij een lagere dosering is het effect lichter, het zal dan inderdaad ook eerder weer verdwijnen. De precieze lengte van een trip verschilt per keer en per persoon, het kan dus zo zijn dat jij op 10 gram b.v. wat langer of korter tript dan iemand anders. Let er wel op dat het soms kan lijken alsof een trip al voorbij is terwijl je er nog een beetje in zit, het komt en gaat soms met golven.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 0

God man. Wat wij hebben meegemaakt is met geen woorden te omschrijven. En als dat wel kon zou ik het niet doen want dit is iets wat je zelf moet meemaken, want elke drug pakt anders uit dan je verwacht, en dat is dus ook bij truffels het geval. Duizenden gedachtes spoken tegelijk door je hoofd, zo filosofisch en spiritueel. Hier was ik eerlijk gezegd nog niet klaar voor. Het begin was het leukst, lachkicks om de domste grapjes. Buikpijn van het lachen, zowel relaxte open als closed eye visuals. Toen het donker werd buiten ging het iedereen echt te ver kwa mindfucks en liepen we het bos uit en voor ons gevoel ook de trip grootendeels. We hebben bij mij thuis even een pilsie gedaan voor de schrik en nog een beetje nagepraat. We voelde ons heel clean toen en zagen nog wat scherper dan normaal omdat alle zintuigen helemaal opgepept waren. Heb wel nog hele intense dromen gehad. Damn, wat een avond, dat het mogelijk is om zoveel gevoelens en gedachtes in een paar uur te hebben van een paar bruine brokjes.

Vragen? Zet hier maar neer ;)

SlacKardx

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 0

Dinsdag weer getript op 12gr Atlantis, dit keer ging het wat beter. In plaats van dat ik afleiding ging zoeken en met mensen praten om niet in die extreem filosofische gedachtenkronkels te komen die ik de vorige keer had, had ik nu totaal geen angst meer en kon het me niet diep genoeg, wat resulteerde in 1 van mijn beste drugservaringen ooit. Toppertje! Gewoon een trip waar ik wel een boek over zou kunnen schrijven, maar daar ben ik te lui voor en ik ben de hoogtepunten ook wel vergeten.

"Alles klopt, alles gaat zoals het moet gaan, alles is één. Gelukszaligheid op het hoogste punt."

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 0

"Alles klopt, alles gaat zoals het moet gaan, alles is één. Gelukszaligheid op het hoogste punt."

Wauw wat een quote ! mijn tweede trip heb ik iets soortgelijks opgeschreven namelijk:

"Alles is en moet ook zijn, yes wat is het leven fijn."

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden