• 0

Bestelling laten bezorgen op specifieke dag? + Meer


Azerdion

Vraag

Hey!

SInds kort ben ik geïnteresseerd in truffels (door een vriend die al wat vaker truffels heeft gebruikt). Ik heb het zelf nog nooit meegemaakt.

Het lijkt me wel erg vet :D Maar ik heb een paar vraagjes, namelijk;

Zou het ook mogelijk zijn dat ik een bestelling op een bepaalde dag laat bezorgen? Ik zag wel een opmerkingen veld staan bij de bestelling, maar ik weet niet of het daar ook voor bedoeld is. Ik ben namelijk op dit moment op vakantie in het buitenland. De dag dat ik ze graag zou willen ontvangen is de dag dat ik thuiskom. Maar ik weet niet of ik de dag ervoor wel internet heb (dus de mogelijkheid om te bestellen).

Hoeveel gram kan ik het beste nemen de eerste keer? Ik merk namelijk dat, als ik bv. drink en/of blow, ik beter tegen de alcohol/THC kan dan de mensen om me heen. Het is vaak zo dat zij erg dronken zijn (en dat zelf ook merken) en dat ik me nog wel goed voel, terwijl ik ongeveer evenveel heb gehad. Dus kan ik gewoon de volle 15g nemen?

Ik had zelf in gedachten dat ik het 's avonds neem, en dat de setting dus donker(/weinig lichtjes aan) + glowsticks (hoor dat dit erg leuk is ;p) + zachtjes muziek aan (Psy is in my mind - Lost in Ambient Sounds, zag ik op dit forum) is. Zou dit een leuke/goede setting zijn of kan het te overweldigend zijn de eerste keer?

Wow, ik heb nu al heel wat bij elkaar getypt =P

In ieder geval alvast bedankt voor het antwoorden en ik hoop dat het leuk wordt en dat er daarna nog veel ervaringen bij mogen komen ;-)

Azerdion

Link naar bericht
Deel via andere websites

4 antwoorden op deze vraag

Recommended Posts

  • 0

Het opmerkingen veld wordt meegenomen bij het verwerken van een bestelling, dus als je daarin duidelijk vermeld op welke dag je de bestelling wil ontvangen dan zorgen we ervoor dat de bestelling de dag ervoor wordt verzonden. (Er kan overigens niet op maandag worden bezorgd)

Hoeveel je neemt ligt vooral aan jezelf, hoe je je voelt en of je alleen of met een sitter tript. Er zijn genoeg beginners die zonder problemen met 15 gram Atlantis starten, maar over het algemeen raden we aan om met een iets lagere dosering (8-10 gr.) te starten, de trip af te wachten, en de rest van de truffels te nemen als je je er goed bij voelt. (Door dat achteraf bijnemen zal je totale trip misschien wel iets minder heftig zijn)

Je setting klinkt sowieso lekker, glowsticks zijn echt fascinerend in een trip, en met Lost in Ambient Sounds kun je eigelijk ook niet fout gaan :D

Ga je alleen trippen of met iemand in de buurt?

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 0

Okee, dan zal ik in het opmerkingen veld wel neerzetten wanneer ik ze zou willen ontvangen ;)

Ik denk dat ik zo'n 10g neem en dan wel zie wat er gebeurt. Misschien neem ik later de rest nog wel.

Ik ga samen met 2 anderen trippen, dus dat wordt sowieso gezellig :D Maar zij hebben liever dat het overdag gebeurt, omdat ze geen zin hebben in nachtwerk. Dus daar gaat mijn leuke plan om het 's avonds te doen met glowsticks :'( Misschien een andere keer dan maar. Maar de muziek kan natuurlijk altijd.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden