• 0

magictruffels.nl


Hippie

Vraag

Omdat ik weer truffels wilde bestellen bezocht ik magictruffels.nl. Die pagina linkt door naar een artikel van magictruffels.com: http://www.magictruffles.com/news/news.php?ID=41

Heeft dit iets te maken met magic-truffels.nl? Misschien ver in het verleden?

Ik ben zeer tevreden over dit forum en magic-truffels.nl dus ik bestel gewoon weer :)

Gewoon uit nieuwschierigheid..

Link naar bericht
Deel via andere websites

2 antwoorden op deze vraag

Recommended Posts

  • 0

Dat gaat inderdaad over ons, ik ben de Arie uit dat bericht.

Murat (samen met z'n broer Ali de mannen achter magictruffles.com) waren niet zo blij met de door ons gebruikte domeinnaam en besloten daarop onze complete website, inclusief teksten en afbeeldingen te jatten, en begonnen daarna te huilen (zie dat bericht) omdat ik een stukje had geschreven waarin ik uit heb gelegd dat onze website werd geplagieerd.

Ik kan er heel veel woorden aan vuil maken, maar dat is het niet waard, vandaar dat we ook nooit meer gereageerd hebben op dat kekke stukje tekst waarnaar je linkt. Op zich is dat stukje op magictruffles.com duidelijk genoeg, geen echte argumenten, alleen maar wat moddergooien omdat ze in een angst-stuip trekken zodra ze concurrentie krijgen.

Het enige leuke feitje dat nog het vertellen waard is, is dat ze roepen dat ik geen verstand heb van truffels en het vooral van mijn "PHP skills" (ik ben van huis uit applicatie ontwikkelaar) moet hebben, terwijl de heren hun product nog

. Dat is zoiets als een tattoo artiest zonder tattoages.

Maar we laten ze lekker, zij doen wat ze juist vinden, en wij doen het op onze manier :)

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden