n8prachT


Recommended Posts

En hier, post ik af en toe 'n8prachT.' Een muziek lijstje in wording met de (naar mijn smaak) beste alternatieve elektronische muziek. In de hoop dat jullie aansluiten met tips die ik nog niet ken.. of wel, maar zeker niet mogen ontbreken. Ik trap af met Hooverphonic. Het begint wat ruig, maar dan... maar dan.. Uber-triphop met fraaie vrouwelijke vocals. Het 'Number 9' en schitterende 'Plus Profond.'

http://www.youtube.com/watch?v=98OU4TwOuRc

Link naar bericht
Deel via andere websites
Layo & Bushwacka - Deep South

Layo & Bushwacka - Chapter One

Die klinken erg lekker!

Air komt ook meteen in me op als ik de muziek hierboven hoor.. Dat soort nummers draai ik vaak als m'n trip een beetje aan de oppervlakte zit, iets socialere muziek dan wat ik in de diepte graag luister.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Die klinken erg lekker!

Air komt ook meteen in me op als ik de muziek hierboven hoor.. Dat soort nummers draai ik vaak als m'n trip een beetje aan de oppervlakte zit, iets socialere muziek dan wat ik in de diepte graag luister.

Air staat ook zeker met een aantal plaatjes in mijn favorieten.. Past inderdaad helemaal bij de keuze voor dit moment. Maar mijn smaak kan ook heel breed zijn hoor.. Kijk niet raar op als je later in deze topic nog eens Breakcore en wazige Drum & Bass voorbij ziet komen ;)

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden